سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه نانوذرات در راستای پاسخ به نیاز بازار دارو

فسفورکس (Phosphorex)، یک سازمان توسعه و تولید متمرکز بر تحویل دارو که میکروکره‌ها و نانوذرات پلیمری و لیپیدی را ارائه می‌کند، از افزایش سرمایه توسط شرکت امپرسند کپیتال پارتنرز (Ampersand Capital Partners)، خبر دارد، شرکتی که در سرمایه‌گذاری‌های بخش مراقبت‌های بهداشتی فعالیت دارد.

فسفورکس در فرمولاسیون‌های نانودارو و راه‌حل‌های تحویل اسید نوکلئیک برای شرکت‌های دارویی و زیست‌فناوری در سراسر جهان تخصص دارد. آزمایشگاه‌های توسعه فرمولاسیون و تجزیه و تحلیل این شرکت طیف وسیعی از خدمات تولید سفارشی را ارائه می‌دهند که از فناوری شرکت‌ها، از اثبات مفهوم تا مطالعات بالینی پشتیبانی می‌کنند.

سرمایه‌گذاری آمپرسند برای ساخت تاسیسات ۳۰۰۰۰ فوت مربعی این شرکت و ایجاد قابلیت‌های تولید برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان استفاده خواهد شد. این توسعه زیرساخت شامل ساخت مجموعه‌های تولیدی متعدد، قابلیت‌های پردازش و بسته‌بندی و توسعه فرآیند جامع و خدمات تست تحلیلی خواهد بود.

بن وو، موسس و مدیرعامل فسفورکس، اظهار داشت: «این سرمایه‌گذاری به فسفورکس اجازه می‌دهد تا خدمات نوآورانه‌ای را که به مشتریان حوزه زیست‌فناوری و داروسازی ارائه می‌دهیم، گسترش دهد. سرمایه‌گذاری آمپرسند نشان می‌دهد که ما چیزی بسیار ویژه ساخته‌ایم و هیجان‌زده هستیم که قسمت بعدی سفر خود را آغاز کنیم.»

تروور والبرینک از سرمایه‌گذاران در آمپرسند می‌گوید: «با توجه به علاقه قابل توجه و رو به رشد به درمان با استفاده از فناوری نانوذرات، ما هیجان‌زده هستیم که با فسفرکس همکاری کنیم تا یک شریک متمایز در این فضای به سرعت در حال توسعه ایجاد کنیم.»

فسفورکس ارائه‌دهنده پیشرو در فناوری‌ها و راه‌حل‌های دارورسانی است. با استفاده از پتانسیل میکروکره‌ها و نانوذرات برای تحویل دارو، فسفورکس راه‌حل‌های مناسب و فن‌آوری‌هایی را برای بهینه‌سازی نرخ انتشار دارو، توانایی هدف‌گیری، فراهمی زیستی و تحویل دارو با هدف دستیابی به اثرات درمانی مطلوب و در عین حال کاهش پیامدهای بالینی نامطلوب ارائه می‌دهد. ماموریت فسفورکس کمک به شرکای خود در حل مشکلات پیچیده و توسعه داروهای موفق برای کمک به بیماران است.