ثبت‌نام مسابقه مهیج توانمند آغاز شد

دانش‌آموزان علاقمند به مسابقات نانو می‌توانند از پنجم تا بیستم شهریورماه، با مراجعه به سایت باشگاه نانو در پنجمین مسابقه ملی توانمند ثبت‌نام نمایند.

پنجمین مسابقه ملی توانمند، رایگان و شامل دو مرحله است، مرحله اول در قالب بازی نرم‌افزاری و مرحله نهایی با حضور برگزیدگان مرحله اول به‌صورت عملی طی سه روز در محل نمایشگاه بین‌المللی فناوری‏ نانو (IRANNANO1401) و در سه مقطع دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت حضوری برگزار می‌‏شود.

دانش‌آموزان از ۴ شهریورماه ۱۴۰۱ می‌توانند نرم‌افزار مسابقه را نصب کنند. مهلت ثبت‌نام و شرکت در بازی نرم‌افزاری از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ تا ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ است.

دانش‌آموزان برای ثبت نام اولیه می‌بایست با مراجعه به سایت باشگاه نانو (www.nanoclub.ir) در صفحه مربوط به مسابقه توانمند اپلیکیشن مسابقه توانمند را نصب نموده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. لازم به ذکر است مسابقه به صورت گروهی است و کافیست فقط یک نفر از اعضای گروه اپلیکیشن را نصب کند و در حین بازی به صورت گروهی این مرحله از مسابقه را پیش ببرند.

برای دریافت و نصب اپلیکیشن مسابقه توانمند از روز ۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ وارد صفحه مسابقه توانمند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر (جزییات مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه، جوایز و موضوعات مرحله عملی)، آیین‌نامه مسابقه را از اینجا دریافت و مطالعه کنید.