برگزاری چهارمین رویداد ICAN NETWORK

شتابدهنده ICAN در نظر دارد، سلسله نشست­‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه­‌های مرتبط با نانوفناوری (ICAN NETWORK) را برگزار نماید. چهارمین دوره از این وبینارها با موضوع “گرافن در مسیر تجاری سازی” برگزار خواهد شد. شرکت در این وبینار برای دانشجویان و ثبت نام های گروهی با تخفیف همراه خواهد بود. به حاضران گواهی شرکت در وبینار اعطا خواهد شد.

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) بستری برای شناسایی و حمایت از ایده های نو و تبدیل آنها به محصول، مشاوره به صاحبان کسب و کار به منظور استفاده از فناوری در تولیدات خود و ایجاد فرصت برای سرمایه‌ گذاران است.

شبکه سازی در شتاب دهنده ICAN همواره مورد توجه بوده است. بر همین اساس رویداد ICAN NETWORK در هر نوبت متخصصین حوزه های مختلف نانو را گرد هم می‌آورد. هدف این رویداد جمع آوری و انتقال دانش و تجربه متخصصین دانشگاهی و صنعتی فعال در حوزه نانو فناوری است.

در هر کسب و کار و هر رده سازمانی که باشید فرقی نمی‌کند. شبکه سازی در شغل و کسب و کار باعث می‌شود فرد بتواند از تجربیات و راه های رفته دیگران برای بهبود شرایط خود استفاده کند. همینطور باعث می شود افراد با یکدیگر به تبادل نظرات و تجربیات بپردازند. این تبادل در طول تاریخ همیشه باعث پیشرفت بشریت بوده است.  رویداد ICAN NETWORK هم قصد دارد با فراهم کردن بستری برای دانشمندان و متخصصین حوزه نانو این تبادل دانش را با محوریت ایران و شتابدهنده ICAN فراهم کند. چهارمین رویداد ICAN NETWORK درباره گرافن است. این رویداد از ۱۹ الی ۲۲ شهریور برگزار می شود.

لازم به ذکر است که از ۲۲ شهریور فراخوان جذب ایده با محوریت گرافن آغاز خواهد شد و علاقه مندان و متخصصین می توانند طرح ها و ایده های خود را در ارتباط با این حوزه برای ما ارسال نمایند.
شروع ثبت نام از ۷ شهریور ۱۴۰۱ خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با همین شماره در تماس باشید. برای ثبت نام به این لینک مراجعه فرمایید.