عرضه نانومواد پیشرفته صنعتی در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک

شرکت الجی‌کم (LG Chem) و لوته کمیکال (Lotte Chemical) مواد پلاستیکی سازگار با محیط زیست را در نمایشگاه تجاری آلمان به نمایش می‌گذارند.

این دو شرکت روز سه‌شنبه اعلام کردند که قصد دارند جدیدترین محصولات پلاستیکی سازگار با محیط زیست و سایر مواد پیشرفته خود را در نمایشگاه تجاری پلاستیک در آلمان به نمایش بگذارند تا بخشی از تلاش‌ها برای نفوذ بیشتر به بازار اروپا باشد.

الجی‌کم، تولیدکننده پیشرو مواد شیمیایی در کره جنوبی، محصولات پایدار خود را از جمله محصولات زیست تخریب‌پذیر و بازیافتی را در نمایشگاه K 2022 ارائه خواهد کرد، نمایشگاه تجاری پلاستیک و لاستیک که قرار است در شهر دوسلدورف آلمان آغاز شود.

در میان پلاستیک‌های زیستی، پلی لاکتیک اسید و پلی بوتیلن آدیپات کو-ترفتالات وجود خواهد داشت و همچنین آئروژل، یک ماده جامد سبک که به‌عنوان عایق حرارتی برای باتری‌های وسایل نقلیه الکتریکی یا لباس‌های فضایی استفاده می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم‌های پانل‌های خورشیدی، معروف به پلی اولفین الاستومر، و نانولوله‌های کربنی الجی‌کم، یک ماده در حال ظهور نسل بعدی برای افزودنی مورد استفاده در باتری‌های EV، نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

لوته کمیکال و لوته فاین کمیکال، دو واحد مواد شیمیایی گروه لوته، غول خرده فروشی کره جنوبی، قصد دارند چشم‌اندازهایی برای انتقال سبز به نام “Project LOOP” معرفی کنند که بر توسعه مواد پلاستیکی بازیافتی برای کاربرد در لوازم خانگی و سایر دستگاه‌ها تمرکز دارد.

لوته گفت که آن‌ها همچنین پلی پروپیلن بازیافتی را ارائه خواهند کرد که می‌تواند به طور گسترده در ظروف لوازم آرایشی و بسته‌بندی مواد غذایی همراه با انواع دیگر مواد تخصصی و پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.

الجی‌کم اولین کارخانه تولید نانولوله کربنی خود را در سال ۲۰۱۷ با ظرفیت ۵۰۰ تن در Yeosu تاسیس کرد. الجی‌کم از سال ۲۰۲۰ هر ساله توانایی خود را افزایش داده است.