پیش‌بینی بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها

افزایش اهمیت ایمنی خودروها، ضرورت کاهش وزن آنها و افزایش چشمگیر کاربرد نانوکامپوزیت‌ها در ساخت و ساز، از جمله شاخص‌های اصلی پیش‌ران بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها محسوب می‌شوند.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) به تازگی گزارشی با عنوان «پیش‌بینی بازار نانوکامپوزیت‌ها تا سال ۲۰۱۸ (نانولوله‌های کربنی، الیاف فلزی پلیمری، گرافن و …)» منتشر کرده است.
افزایش اهمیت ایمنی خودروها، ضرورت کاهش وزن آنها و افزایش چشمگیر کاربرد نانوکامپوزیت‌ها در ساخت و ساز، از جمله شاخص‌های اصلی پیش‌ران بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها محسوب می شوند. همچنین افزایش حجم مصرف این مواد در بخش‌های الکترونیک و نیمه‌هادی‌ها، بیانگر افزایش فروش محصولات مبتنی بر نانوکامپوزیت‌ها، طی چند سال آینده است.
این گزارش، بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها را در بخش‌های محصولات، استفاده‌کنندگان نهایی و مناطق، تقسیم‌بندی نموده و برای هر زیربخش پیش‌بینی‌های لازم را ارائه می‌کند. همچنین این گزارش، ویژگی‌های عرضه و تقاضای نانوکامپوزیت‌ها، به همراه کاربردهای آنها را با پیش‌بینی درآمدها و حجم بازار آنها برای سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ ارائه کرده است. گزارش فوق با پوشش دادن فرصت‌های بازار این حوزه، آخرین روندها و عوامل محدود کننده و پیش‌ران این بازار را نیز پوشش داده است.
محورهای اصلی گزارش جدید عبارتند از:
– بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها: تجزیه و تحلیل بخش‌های بازار
– بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها: تجزیه و تحلیل بخش‌بندی محصول
– بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها: تجزیه و تحلیل مصرف‌کنندگان نهایی
– بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها: تجزیه و تحلیل منطقه‌ای؛ و
– وضعیت‌ شرکت‌ها.
آرکما، باسف، شوادنکو، زیوکس تکنولوژی و … از جمله شرکت‌های فعال در بازار این بخش محسوب می‌شوند.
متن کامل این گزارش به قیمت ۴۵۹۵ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/research/3546wd/nanocomposites