نمایشگاه بزرگ فناوری‌نانو در کره‌جنوبی

نمایشگاه همگرایی فناوری‌نانوی کره جنوبی با عنوان «Nano Korea 2014» در روزهای دوم تا چهارم جولای سال ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه همگرایی فناوری‌نانوی کره جنوبی با عنوان «Nano Korea 2014» در روزهای دوم تا چهارم جولای سال ۲۰۱۴ میلادی (۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۳ ) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سه روزه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ فناوری‌‌های برتر در دنیا و با «شعار فناوری‌نانو موتور اقتصاد نوآور»، در شهر سئول برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در این نمایشگاه، ۳۶۰ شرکت در ۵۲۰ غرفه، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در حوزه‌ی فناوری‌ نانو عرضه نمایند. نمایشگاه سال ۲۰۱۴، به میزبانی وزارت صنعت، تجارت و انرژی و راهبری وزارت علوم، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه‌ریزی آینده، برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه سال جاری، علاوه بر اینکه شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌ی نمایشگرها، آخرین فناوری‌ها و محصولات خود را در حوزه‌ی فناوری‌ نانو ارائه خواهند کرد، ۶ فناوری جدید نیز در حوزه‌ی میکرو/MEMS، سرامیک‌های پیشرفته، چاپگرهای سه بعدی، لیزرها و بیونیک ارائه می‌شود.
در نمایشگاه Nano Korea، حدود ۳۶۰ شرکت و سازمان بزرگ داخلی و خارجی، شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌های فعال در حوزه‌ی فناوری‌ نانو، آخرین‌ فناوری‌‌ها و محصولات کاربردی حوزه‌ی نانو و یافته‌های تحقیقاتی خود را ارائه خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که در نمایشگاه سال ۲۰۱۴، ؤوسسات و شرکت‌هایی از ۱۳ کشور نظیر ایالات متحده آمریکا، ژاپن، چین و ایران، فناوری‌ها و محصولات خود را در این حوزه ارائه کنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.nanokorea.or.kr/ مراجعه نمایند.