فناوری نانوباتری شرکت ام فیس برنده جایزه‌ی نوآوری فناوری

شرکت ام فیس به خاطر توسعه فناوری نانوباتری جدید خود، برنده جایزه‌ی نوآوری فناوری فروست اند سولیوان در سال ۲۰۱۳ میلادی شده است.

شرکت ام فیس (mPhase) به خاطر توسعه‌ی فناوری نانوباتری جدید خود، برنده جایزه‌ی نوآوری فناوری فروست اند سولیوان (Frost & Sullivan) در سال ۲۰۱۳ میلادی شده است.
مؤسسه‌ی فروست اند سولیوان بر اساس تجزیه و تحلیل‌های خود از بازار باتری‌های پیشرفته، شرکت فناوری ام فیس را به خاطر فناوری نانوباتری برترآن، به عنوان برنده جایزه نوآوری فناوری سال ۲۰۱۳ در منطقه آمریکای شمالی انتخاب کرده است.
افزایش عمر مفید، کاهش میزان سمیت، اثربخشی هزینه‌ها و اثرات کربنی کمتر، از جمله ویژگی‌های این باتری‌های جدید است که آن‌ها را از سایر رقبای خود متمایز کرده و این باتری را به عنوان یک راهکار ذخیره انرژی ابداعی مطرح ساخته است.
با توجه به توسعه‌ی گسترده استفاده از این باتری، شرکت ام فیس، نامزد دریافت جایزه نوآوری فناوری سال ۲۰۱۳ مؤسسه‌ی فروست اند سولیوان شده و آن را دریافت کرده است. این فناوری جدید اثرات چشمگیری بر کارکردها و ارزش کاربردها و محصولات جدید داشته است.
جایزه اقدامات برتر فروست اند سولیوان، شرکت‌های فعال در مناطق و بازارهای جهانی، که در زمینه‌ی نوآوری فناوری، خدمات مشتری و توسعه‌ی محصولات راهبردی پیشگام هستند را شناسایی می‌کند. در مرحله‌ی بعد، تحلیل‌گران صنعت با انجام مصاحبه‌ها و تحقیقات گسترده، اقدامات برتر را تعیین می‌کنند.
شرکت ام فیس یک شرکت تجاری است که در زمینه‌ی فناوری سطوح هوشمند مبتنی بر پیشرفت‌های فناوری ‌نانو پیشگام است.