پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به ۱۲۱۶ محقق نانو در نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۳

ستاد توسعه فناوری نانو در نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۳ مبلغ ۹,۱۳۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۲۱۶ محقق پرداخت نموده است.

این حمایت‌ها مربوط به مقالات و همچنین استاد راهنمای پایان نامه‌هایی است که تا آخر تیر ماه ۱۳۹۳ در ستاد نانو داوری و تایید شده است و مشکلی برای پرداخت (مانند اشکال در شماره حساب، شرکت نکردن در کنگره‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله) نداشته‌اند.

توجه:
حمایت تشویقی مرحله دوم پایان نامه، دانشجویانی که در همایش‌های ذیل شرکت کرده‌اند و پایان نامه دفاع شده آنها در ستاد نانو داوری و تایید شده است، در حال پیگیری بوده و در صورت پرداخت اطلاع رسانی خواهد شد.

بیست و دومین سمینار شیمی آلی ایران، شانزدهمین سمینار شیمی معدنی ایران، کنفرانس فیزیک ایران، یازدهمین سمینار الکتروشیمی ایران، هفدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران، پنجمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2014)، دهمین سمینار سالانه الکترو شیمی ایران، همایش ملی شیمی و فناوری نانو٬ عناوین سمینارهای فوق هستند.

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر مشخص شده است.

نوع حمایت      
تعداد
مبلغ(ریال)
کارشناسی ارشد ۴۷۶ ۱,۳۲۲,۵۰۰,۰۰۰
دکتری تخصصی ۱۱۳ ۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مقالات ISI ۴۸۹ ۵,۵۸۷,۶۰۰,۰۰۰
مقالات علمی پژوهشی ۵۱ ۲۴۹,۶۰۰,۰۰۰
پایان نامه های مبتنی بر نیاز صنعت ۲۹ ۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سایر ۵۸ ۹۶۵,۵۰۰,۰۰۰
جمع ۱۲۱۶ ۹,۱۳۴,۲۰۰,۰۰۰

شایان ذکر است؛ افراد در صورت ویرایش شماره‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir  اطلاع دهند.

با هدف ایجاد تعامل بین محققین فناوری‌نانو، تمامی فارغ‌التحصیلان برای دریافت بخش دوم حمایت تشویقی ملزم به شرکت در یکی از همایش‌های مورد تأیید ستاد می‌باشند. این همایش‌ها توسط انجمن‌های علمی و با حمایت ستاد برگزار می‌شوند که دانشجویان علاوه بر ارائه مقاله در همایش ضروری است در کارگاههای برگزار شده توسط ستاد نیز شرکت کنند.
فهرست همایش‌های مورد تأیید ستاد