نرم افزار اندروید سایت آموزش فناوری نانو ارائه شد

در راستای گسترش و سهولت در دسترسی به آموزش علم و فناوری نانو، نرم افزار اندروید سایت آموزش فناوری نانو (www.edu.nano.ir) تحت عنوان «نانوهمراه» در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. این نرم افزار حاوی مقالات آموزشی بخش دانشجویی و دانش آموزی سایت آموزش فناوری نا

وبگاه سیستم جامع آموزش فناوری نانو، با هدف آموزش علم و فناوری نانو به گستره وسیعی از مخاطبان و علاقه مندان به این فناوری، مطالب آموزشی مورد نیاز را در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی ارائه می‌کند. این محتوای آموزشی شامل مقالات آموزشی، آزمون‌های متعدد، نرم افزارها و فایل‌های گوناگون آموزشی می‌باشد.
با عنایت به گسترش روزافزون گوشی‌های هوشمند و تبلت ها تحت سیستم عامل اندروید، وبگاه سیستم جامع آموزش فناوری نانو به منظور سهولت در دسترسی مخاطبان به محتوای آموزشی، نرم افزار اندروید سایت آموزش را تحت عنوان «نانوهمراه» تهیه کرده است که این نرم افزار هم اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. نانوهمراه، مقالات آموزشی بخش دانش آموزی و دانشجویی سایت آموزش را به صورت کامل پوشش می‌دهد و امکان استفاده از بخش آزمون ها و دانلود را نیز به صورت برخط فراهم می آورد. جهت دریافت نانوهمراه، به بخش دانلود سایت آموزش، قسمت نرم افزارهای آموزشی، مراجعه نمایید.