بازاریابی نانومحصولات آرایشی در کشور مکزیک

شرکت کلاژن‌ایکس (KollagenX) برای توزیع محصولات آرایشی بهداشتی خود در بازار مکزیک، با شرکت میکینگ بیوتی وارد همکاری مشترک شده‌است. با این کار کلاژن ایکس می‌تواند نانومحصولات خود را که حاوی نانوذرات طلا است، وارد بازار مکزیک نماید.

شرکت کلاژن‌ایکس (KollagenX) اعلام کرد که موفق به بازاریابی و توزیع محصولات خود در مکزیک شده‌است. این شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی، برای توزیع محصولات با شرکت میکینگ بیوتی (Making Beauty) وارد همکاری مشترک شده‌است. میکینگ بیوتی بیش از ۱۰ سال است که در شهر مکزیکوسیتی تاسیس شده‌است. این شرکت با چندین توزیع‌کننده مختلف در کشور مکزیک وارد همکاری شده تا محصولات خود را به بازار عرضه کند. مکزیک بازار بسیار خوبی برای محصولات آرایشی و بهداشتی است.
شرکت کلاژن‌ایکس دارای محصولی موسوم به ۲۴K Nano Gold بوده که در آن از نانوذرات طلا استفاده شده‌است. علاوه براین، کلاژن‌ایکس دارای محصول دیگری بوده که علاوه بر آبرسانی، موجب حجم‌دهی به بخش‌های مختلف صورت می‌شود.
جرج هوئرتا مدیرعامل شرکت کلاژن‌ایکس می‌گوید: « بازار لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکای لاتین در میان ۵ بازار بزرگ دنیا بوده و در این بین مکزیک به تنهایی سالانه ۱۵ میلیارد دلار فروش دارد که هر ساله ۶ درصد رشد دارد. ما بسیار خوشحالیم که این فرصت برای رشد محصولات ما ایجاد شده‌است.»
شرکت کلاژن‌ایکس یک شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی بهداشتی بوده که روی فناوری نانوذرات طلا متمرکز است. این شرکت که فناوری موسوم به NGT® دارد، در سال ۲۰۰۸ توسط جرج هوئرتا و روندل فلچر تاسیس شد. کلاژن‌ایکس نانومحصولات زیست‌سازگار و ایمنی را به بازار عرضه کرده است که موجب بهبود کیفیت زندگی می‌شود. این شرکت محصول ضد چروک پوست تولید می‌کند که به ماندگاری بیشتر و صاف بودن پوست کمک شایانی کرده و ظاهر را بسیار زیباتر می‌کند.