توسعه بازار و تولید کرم‌های ضدچروک حاوی نانوذرات طلا

شرکت کلاژن‌ایکس(KollagenX®) برای توسعه محصولات آرایشی بهداشتی خود همکاری تازه‌ای با شرکت سامسون فارماکیوتیکالز آغاز کرده است. محصولات کلاژن‌ایکس، کرم‌های ضدچروک بوده که حاوی نانوذرات طلا است.

شرکت کلاژن‌ایکس(KollagenX®) اعلام کرد، این شرکت برای توسعه فناوری کرم‌های پوستی حاوی نانوذرات طلا موسوم به ۲۴KT همکاری تازه‌ای با شرکت سامسون فارماکیوتیکالز آغاز کرده است. کلاژن‌ایکس قصد دارد با کمک شرکت سامسون و با تایید سازمان دارو و غذای آمریکا، بازار این نانومحصولات را توسعه دهد.
شرکت سامسون در قلب لوس‌آنجلس واقع شده و در حوزه سیستم‌های دارویی و سلامت فعالیت‌های زیادی داشته است. این شرکت محصولات دارویی مورد تایید FDA را تولید کرده و چند خط تولید مختلف برای محصولات آرایشی و بهداشتی نیز دارد.
کلاژن‌ایکس یک شرکت فعال در حوزه مواد آرایشی بهداشتی بوده که با استفاده از فناوری نانوذرات طلا، اقدام به تولید کرم‌های مختلفی کرده است. این محصولات در اوایل سال ۲۰۰۸ توسط روندل فلتچر و جرج هورتا تولید شده و به‌عنوان کرم‌های ضدچروک موجب بهبود کیفیت پوست مصرف‌کنندگان می‌شود. این محصول به آبرسانی و سلامت پوست کمک شایانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول به آدرس www.kollagenx.com مراجعه کنید.