تلاش برای توسعه بازار نانوعایق در صنعت گاز

یکی از شرکت‌های تولیدکننده نانوعایق، مستندات فنی و نتایج آزمون‌های خود را به یکی از توزیع‌کنندگان محصولات گازی ارائه کرده است تا با جلب نظر این شرکت، نانوعایق‌های خود را وارد صنعت بویلرسازی کند.

اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech)، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ارائه فناوری‌ کاهش مصرف انرژی با کمک فناوری‌ نانو، اعلام کرد که این شرکت مستندات فنی لازم برای جلب نظر شرکت سوکال‌گاز (SoCalGas) را ارائه کرده است. سوکال‌گاز درصورت تأیید محصولات این شرکت اقدام به بازاریابی نانوعایق‌های اینداستریال نانوتک در دستگاه‌های گرم‌کننده آب (بویلر) صنعتی می‌کند. سوکال‌گاز بزرگترین توزیع‌کننده گاز طبیعی است که در منطقه لوس‌آنجلس قرار دارد.
استورات بروچیلی، مدیرعامل اینداستریال نانوتک، می‌گوید: «ما اخیراً از طریق یکی از مشتریان خود در کالیفرنیا با شرکت سوکال‌گاز آشنا شدیم. با توجه به پتانسیل‌های این شرکت، نسخه‌ای از نتایج مطالعات و آزمون‌های خود را به همراه اطلاعات فنی به این شرکت ارائه کردیم. نتایج یافته‌های ما نشان می‌دهد که محصولات ما می‌تواند در بخش بویلرهای صنعتی مفید باشد و مصرف انرژی و آب را در آن‌ها کاهش دهد. ما دریافتیم که با استفاده از نانوعایق‌های ما، بویلرها می‌توانند با انرژی و مصرف آب کمتر، همان مقدار کار قبلی را انجام دهند. ما مشتاقیم که موفقیت خود را در بخش بویلرهای صنعتی وارد این بازار کنیم. در ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ در یک مرکز پزشکی معتبر موفق شدیم دمای سطح را در تجهیزات آن‌ها تقریباً ۹۴ فارنهایت کاهش دهیم که این کار موجب صرفه‌جویی ۲۴۱ BTU در ساعت برای هر فوت مربع می‌شود. ما دریافتیم که تقاضای زیادی برای عایق‌ها در بخش بویلر وجود دارد. با استفاده از محصولات ما، رضایت‌بخشی قابل توجهی ایجاد شده‌است. هدف ما این است که این فناوری به‌صورت استاندارد در صنعت بویلر در آید و همچنین از آن در بخش تجهیزات پردازش گرما استفاده شود.»

filereader.php?p1=main_e5594946f2e6142bc
اینداستریال نانوتک یکی از شرکت‌های پیشرو در تجاری‌سازی نانوعایق‌های صنعتی است که محصولات مختلفی برای صنایع و ساختمان‌ها در سراسر جهان دارد. فناوری محصولات این شرکت به‌صورت پتنتی به ثبت رسیده که برای ایجاد عایق گرمایی، مقاومت به خوردگی، مقاومت در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و پرتو فرابنفش مورد استفاده قرار می‌گیرد.