قراردادی برای تولید و فروش نانومحصولات در بازار چین

شرکت انگلیسی هایدال، با امضاء قراردادی با یک شرکت چینی، تولید و توزیع محصولات گرافنی خود را در بازار چین به این شرکت سپرده است.

شرکت هایدال (Haydale) و اورپاور (Everpower) وارد همکاری مشترک برای تولید، بازاریابی و توزیع نانومواد و ترکیبات گرافنی در بازار چین شدند. قرار است شرکت اورپاور محصولات گرافنی هایدال را در کشور چین عرضه کند.
ری گیبز از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: «این توافق‌نامه فرصت مناسبی برای هایدال است تا پلتفورم بسیار عالی خود را برای تولید محصول در چین پیاده‌سازی کند. همچنین در صورت موفقیت می‌توان آن را توسعه داد، به طوری که شرکت اورپاور بتواند محصولات ما را در کشورهای دیگر جهان نیز به فروش برساند. چین یکی از بازارهای بزرگ و در حال رشد سریع برای هایدال است. ما به دنبال شریک تجاری بودیم تا به ما برای موفقیت در این منطقه کمک کند.»
گیبز می‌افزاید: «چین یکی از بزرگترین بازارهای جهان برای کامپوزیت‌های پیشرفته است. این شرکت می‌تواند همکاری ایده‌آلی برای به بیشینه رساندن فرصت‌های تجاری انتخاب کند.»
نان لین از مدیران اورپاور می‌گوید: «مأموریت ما شناسایی فناوری‌های با کیفیت بالا از آمریکا و اروپا است تا آنها را وارد بازار چین کنیم. اورپاور تجربه خوبی در همکاری در بخش کسب و کارهای بین المللی دارد. این تجربه با دانش و آگاهی ما از بازار چین آمیخته شده و به ما فرصت و شانس مناسبی داده تا همکاری درازمدتی با شرکت هایدال داشته باشیم. ما از همکاری مشترک با شرکت هایدال بسیار مسرور هستیم. ما معتقدیم که این همکاری مشترک می‌تواند برای دو طرف مزایایی داشته باشد.»
هایدال به ارائه جزئیاتی از پیشرفت‌ها و عملکرد خود در بخش محصولات جدید پرداخته است. در این گزارش، هایدال از همکاری مشترک سال گذشته خود با شرکت هانتسمن در بخش توسعه رزین‌های اپوکسی تقویت شده با گرافن سخن گفته است. هایدال در این گزارش به ارائه تصمیم‌های راهبردی برای تمرکز روی همکاری‌های مشترک پرداخته است. در بخشی از این گزارش هایدال اعلام کرده که میزان درآمد سال ۲۰۱۶ آنها کمتر از پیش‌بینی‌های انجام شده بوده است.