سفارش خرید نانومحصولی برای تصفیه آب

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده فناوری تصفیه آب و هوا با استفاده از فناوری‌ نانو، سفارش جدیدی برای فناوری NanoClear خود که یک سامانه تصفیه آب است، دریافت کرده است.

دایس آنالیتیک (Dais Analytic) یکی از شرکت‌های فعال در کسب و کار فناوری‌ نانو، هفتمین سفارش را برای فروش فناوری NanoClear خود از ابتدای سال ۲۰۱۷ دریافت کرده است.
این واحدهای اولیه به شرکت‌های مختلف در جهان جهت بررسی توانایی سامانه NanoClear در تصفیه آلودگی‌های آب ارسال میشوند. این فناوری قادر است آب‌های دارای نمک بالا و pH پایین با TDS بالا را تصفیه کرده و این پارامترها را به مقادیر استاندارد برساند.
تیم تانگرید از مدیران شرکت دایس می‌گوید: علاوه بر این واحدها که برای مشتریان ارسال می‌شود، دایس در مناقصه‌های مختلفی در سطح پروژه‌های بین المللی شرکت کرده است؛ مناقصه‌هایی که دایس اعتقاد دارد فناوری NanoClear می‌تواند نیازهای مشتریان را برآورده سازد. این واحدهای اولیه که ما آماده کرده‌ایم، برای آزمایش و ارزیابی بوده و به منظور استفاده بازاریابی ایجاد شده‌اند و درآمدی در حد ۱۲ هزار دلار ایجاد می‌کنند. در پروژه‌هایی که ما به صورت مناقصه شرکت کرده‌ایم، مقیاس کار به صورت حجم بالا بوده استت، به طوری که درآمد ایجاد شده بسیار بیشتر از این رقم خواهد بود.»
تانگرید می‌افزاید:«علاوه‌براین شرکت‌هایی که واحدهای NanoClear را خریداری کرده‌اند، ما در حال مذاکره برای فروش لیسانس و ایجاد فرصت‌های خطرپذیر مشترک با شرکت‌های بزرگ در جهان هستیم.»
شرکت دایس آنالیتیک در حوزه ساخت غشاءهای تصفیه آب موسوم به Aqualyte فعال است که نقش انقلابی در صنایع تصفیه آب و هوا دارد. از جمله فناوری‌های این شرکت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
NanoERV: یک ابزار تصفیه هوا است که می‌توان از آن برای مدیریت دما و رطوبت استفاده کرد.
NanoClear: یک سامانه تصفیه آب است که می‌تواند برای تصفیه اشکال مختلف پساب و همچنین برای تولید آب خالص مورد استفاده قرار گیرد.
NanoAir: سامانه تصفیه هوا قابل استفاده در سیستم‌های خنک‌کننده مدار بسته است که می‌تواند در بخش خنک‌کننده‌ها تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد.