کرم حاوی نانوذرات برای از بین بردن زگیل

شرکت ویداروایکس (VidaroX) کرمی تولید کرده که می‌تواند زگیل‌های تناسلی بدن را از بین ببرد. برای ساخت این کرم از نانوذرات استفاده شده‌است. زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است.

زگیل اندام تناسلی نوعی زگیل است که توسط عامل بیماری‌زایی موسوم به HPV ایجاد می‌شود که معمولاً افراد به آن توجهی ندارند تا این که در بدن گسترش پیدا کرده و شکل خطرناکی پیدا می‌کند.
شرکت ویداروایکس (VidaroX) موفق به ساخت کرمی شده که می‌تواند این زگیل را برای همیشه از بین ببرد. این کرم از خاصیت ضدویروسی برخوردار است که در پوست نفوذ کرده و ویروس HPV را از بین می‌برد و در نهایت موجب ممانعت از گسترش بیماری به سلول‌های سالم می‌شود. درحالی که روش‌های رایج تنها روی سطح پوست فعالیت می‌کنند.
در این کرم از نوعی نانوذرات استفاده شده که در عمق پوست نفوذ کرده و ویروس پنهان شده در زیر پوست را از بین می‌برد.
ویروس HPV به یک مشکل جدی در آمریکا تبدیل شده‌است که این محصول می‌تواند بیماری را درمان کرده و مانع از گسترش آن شود. این کرم به‌گونه‌ای طراحی شده که نه تنها سطح پوست را تمیز می‌کند، بلکه به بخش‌های عمیق پوست نیز نفوذ کرده و با استفاده از اجزای طبیعی که دارد این ویروس را از بین می‌برد. اجزای به کار رفته در این کرم دارای خواص ضدویروسی است.
این کرم، زگیل‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف بدن را از بین می‌برد و پیش از این که کاملاً گسترش یابد و به یک اپیدمی تبدیل شود، جلوی آن را می‌گیرد. طراحی این این کرم به‌گونه‌ای است که روی انواع مختلفی از این ویروس که ممکن است در لایه‌های عمیق پوست قرار گرفته باشد، مؤثر است. برای ساخت این کرم از موادی استفاده شده که در سیر، گون، چای، اسطوخودوس، آویشن وشمعدانی‌‌ وجود دارد. این اجزاء، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مانع از تکثیر ویروس می‌شوند. همچنین خارش را از بین برده و زخم را التیام می‌دهند.
این کرم با استفاده از یک پارچه نخی روی پوست کشیده می‌شود و از نظر اثربخشی ۵ برابر مؤثرتر از بهترین کرم‌های موجود در بازار است.