راه‌اندازی مرکزی برای جلب مشتریان در بخش نانوپوشش

شرکت سمبلانت که در حوزه نانوپوشش‌های محافظ ادوات الکترونیکی فعالیت می‌کند، مرکز جدیدی برای ارائه خدمات به مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. در این مرکز، مشتریان این شرکت می‌توانند به‌صورت پایلوت از فناوری این شرکت روی محصولات خود استفاده کنند.

سمبلانت (Semblant) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید نانومواد برای محافظت از ادوات الکترونیکی است. این شرکت اخیراً مرکز نوآوری مشتریان را در شنژن چین راه‌اندازی کرده است. این کار بعد از پذیرش فناوری ضدآب MobileShield® انجام شد. برخی تولیدکنندگان تلفن همراه در چین از این فناوری استفاده می‌کنند و بازار آن در آسیا در حال رشد است.
سایمونت مک‌الرا، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «ما از راه‌اندازی این مرکز بسیار خوشحالیم. شنژن یکی از مراکز مهم تولید تلفن همراه در جهان است. ما تاکنون شش کارخانه‌ راه‌اندازی کرده‌ایم و برنامه‌هایی برای تداوم تأسیس کارخانه‌ داریم. ما با راه‌اندازی این مرکز نشان دادیم که به تمام جنبه‌های تولید و مشتری‌مداری اهمیت می‌دهیم.»
در این مرکز به مشتریان فعلی و مشتریان آتی، دیدگاه‌های منحصر به فردی درباره قابلیت‌های فناوری‌نانو داده می‌شود. این کارخانه دارای خط تولیدی است که مسائل ایمنی، کنترل کیفی و مترولوژی را رعایت می‌کند. همچنین برای مشتریان، امکان انجام پوشش‌دهی پایلوت روی برخی محصولات آنها وجود دارد.
برای ارائه خدمات مناسب در چین، این شرکت اقدام به استخدام ویلیام آو کرده که سابق طولانی در بخش فروش در کشور چین دارد. آو تجربه زیادی در مورد فروش مواد پیشرفته به شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک دارد. ایشان بیش از ۳۰ سال سابقه در راه‌اندازی کسب‌وکارها داشته و کاملاً به بازار آسیا آشنا است.
آو می‌گوید: «من از پیوستن به این شرکت بسیار خرسند هستم، به ویژه این که سمبلانت در حال حاضر رو به رشد است. صنعت ضدآب‌‌سازی ادوات الکترونیکی در نقطه انفعالی قرار دارد، با این حال ما فرصت‌های زیادی برای ارائه محصولات جدید به این بازار در چین و کشورهای منطقه داریم.»
سمبلانت به دنبال رهیافت‌های مبتنی بر فناوری‌ نانو است تا از آن برای محافظت از ادوات الکترونیکی استفاده کند. برای این منظور فناوری‌های پتنت‌شده‌ای را تجاری‌سازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان خوردگی و آسیب‌های وارد شده به ادوات الکترونیکی را کاهش داد.