هاینو؛ علامت اطمینان فناوری نانو بر پوشاک ایرانی

شرکت پیشران نساجی آینده، متشکل از شش شرکت فعال در حوزه‌ی منسوجات نانو، تحت برند مشترک هاینو (Highno)در دهمین نمایشگاه نانو با ارائه‌ی توانمندی‌های خود در صنعت منسوجات حضور دارد.

رونمایی از این محصول طی مراسمی در تیرماه ۱۳۹۶ در محل ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو با حضور اعضای کنسرسیوم منسوجات پیشرفته، دبیر و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو برگزار شده بود. این کنسرسیوم شرکتی، خصوصی متشکل از شرکت‌های نانوپوشاک مهیار، تولیدی جوراب پاآرا، تولیدی پاپوش، تن سان طب هگمتانه(تنکو)، حوله آلاله آذر و توسعه‌ی بازار سام است که با ایجاد برند مشترک از سوءاستفاده از عبارت نانو در تولید پوشاک در بازار جلوگیری خواهد کرد.
مهندس علیرضا باغبانباشی، مدیرعامل شرکت پیشران نساجی آینده، ضمن اعلام خبر حضور در دهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: «کلاه و دستکش از جمله منسوجات هستند که کاربرد عمده‌ی آ‌‌ن‌ها در فصول سرد و در مواجهه با برف و باران است. برند هاینو با استفاده از فناوری نانو این محصولات را به‌صورت ضدآب تولید نموده است و به‌زودی آمادگی تولید تجاری و عرضه آن به بازار را دارد. از این محصولات در نمایشگاه فناوری نانو رونمایی خواهد شد.»
باغبانباشی با اشاره به برنامه‌ی بازاریابی محصولات این شرکت گفت: «هاینو دارای کانال‌های عرضه‌ی متنوعی است که یکی از آن‌ها فروشگاه‌های بیمارستانی است این فروشگاه‌ها هم‌زمان با نمایشگاه نانو افتتاح خواهند شد. همچنین توسعه‌ی بازارهای داخلی و بین‌المللی و توسعه‌ی محصولات جدید مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.»
گفتنی است محصولات برند هاینو با استفاده از فناوری نانو تولیده شده و محصولات آن حداقل دارای یکی از ویژگی‌های ضد آب و لک، ضد باکتری، ضدچروک، خودتمیزشونده و ضدامواج است. محصولات تولیدی برند هاینو شامل جوراب و لباس‌زیر، پوشاک خانگی، محصولات گروه مادر و کودک نظیر شکم‌بند بارداری ضد امواج، گروه منسوجات خانگی مانند حوله و روتختی و گروه منسوجات تخصصی نظیر پوشاک بیمارستانی است.
دهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ۱۴ لغایت ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. برند هاینو در غرفه‌ی ۳۹ طبقه‌ی اول سالن خلیج فارس از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای مهمانان داخلی و خارجی خواهد بود.