معرفی برترین‌های فناوری نانو ایران هم‌زمان با افتتاحیه کنفرانس نانوساختارها

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره برترین‌های فناوری نانو، برترین محققان و مؤسسات پژوهشی فناوری نانو مربوط به دوازدهمین دوره ارزیابی سالانه محققان و مؤسسات پژوهشی در افتتاحیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارهای دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، افراد و نهادهای فعال فناوری نانو را همه‌ساله ارزیابی نموده و از برگزیدگان آن تقدیر به عمل می‌آورد. امسال نیز دوازدهمین دوره ارزیابی بر اساس فعالیت‌ها و دستاوردهای سال ۱۳۹۵ در بخش‌های زیر اجرا شد و معرفی خواهند شد:

• ۵ موسسه پژوهشی برتر؛

• ۱۰ محقق برتر و یک محقق جوان برتر؛

• ۲ طرح نوآورانه برگزیده؛

• ۳ مجله برگزیده.

مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، با توجه به گردهمایی متخصصان فعال حوزه فناوری نانوی کشور در هفتمین کنفرانس بین‌المللی نانو ساختارها، هم‌زمان با این رویداد و در مراسم افتتاحیه آن برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است، این کنفرانس ۸ تا ۱۰ اسفند‌ماه سال جاری با حضور محققان فعال داخلی و میهمانان خارجی به‌منظور فراهم آوردن فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت‌های جدید محققان کشور، ‏بررسی چالش‌های پیشرو در عرصه نانوساختارها و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و ‏خارجی در زمینه فناوری نانو توسط دانشگاه صنعتی شریف و در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار خواهد شد.