نشست سالانه اعضای کانون برگزیدگان باشگاه نانو

در سومین روز از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، نشست کانون برگزیدگان با حضور اعضای جدید برای معارفه و معرفی کانون و انتخاب دبیر جدید کارگروه‌های این کانون برگزار شد.

تمامی فعالیت‌های کانون برگزیدگان توسط اعضای آن انجام می‌شود و بعد از برگزاری ۳۰ المپیاد دانش‌آموزی و پنج طرح برگزیده جشنواره دانش‌آموزی در سال گذشته بین ۴۵ تا ۵۰ نفر به ۱۶۰عضو قبلی اضافه شدند.
کانون برگزیدگان از سه کارگروه ارتباطات، حمایت و توسعه منابع انسانی تشکیل شده است که در نشست امروز طبق علاقه فردی دبیر جدید هر کارگروه انتخاب می‌شود.
شورای سیاست‌گذاری نیز از بین اعضای کانون انتخاب می‌شود که این شورا مدیریت کانون را بر عهده داشته و برای برنامه‌های آن تصمیم‌گیری می‌کنند. کانون هر سال اواخر بهمن یک جلسه گزارش سالانه و مهرماه همزمان با نمایشگاه، جلسه معارفه با اعضای جدید برگزار می‌کند.
گفتنی است مزیت کانون برای برگزیدگان، حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از کارهای علمی و آموزشی اعضا و استفاده از مقالات و شرکت در دوره‌های ویژه است. همچنین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از دستاوردهای تحقیقاتی اعضای کانون حمایت می‌کند و اعضا می‌توانند پروژه‌های خود را مدیریت کرده و خروجی مشخص به باشگاه نانو تحویل دهند.
این کانون با هدف ارتباط برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی، حفظ هسته نخبگی با تنوع رشته‌ها و تخصص‌ها و هدایت اعضا برای تحقیق و فناوری و مدیر سرآمد شدن تشکیل شده است. شعار این کانون « بر بلندای دانش و فن، می شود سرآمد ایرانی» است.