۲ سخنران و ۴ پوستر؛ برترین‌های دهمین همایش فناوری نانو

مراسم اختتامیه دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو با معرفی برگزیدگان این همایش به پایان رسید. در این مراسم، از ۶ برگزیده همایش دانشجویی در دو بخش پوستر و سخنرانی، تقدیر به‌عمل آمد.

۲ سخنران و ۴ پوستر؛ برترین‌های دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

مراسم اختتامیه دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰، با معرفی برگزیدگان این همایش به پایان رسید. در این مراسم، از ۶ برگزیده همایش دانشجویی در دو بخش پوستر و سخنرانی، تقدیر به‌عمل آمد.

 

در مراسم اختتامیه دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، از مجموع ۲۷۸ مقاله پذیرفته شده که ۲۷ مقاله به‌عنوان سخنرانی و ۲۵۱ مقاله به‌صورت پوستر ارائه شده بود، ۲ مقاله در بخش سخنران برتر و ۴ مقاله در بخش پوستر برتر، معرفی شدند و به برگزیدگان جوایزی به‌همراه لوح تقدیر اهدا شد.

 

اسامی برگزیدگان بخش سخنرانی و پوستر دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو به‌شرح زیر اعلام شده است:

 

نام و نام خانوادگی

عنوان مقاله (سخنرانی)

سلماز غفاری تهیه و ارزیابی نانوذرات حاوی آمیکاسین با هدف دارورسانی ریوی
فرهاد کبیری اصفهانی سنتز نانوذرات طلا در درون مزوحفرات اورگانوسیلیکا و کاربرد آن به‌عنوان یک لیتیم کاتالیزوری قابل بازیافت در اکسایش هوازی و انتخاب‌پذیر الکل‌ها در دمای اتاق

 

نام و نام‌خانوادگی عنوان مقاله (پوستر)
زهرا پورمحمدی‌آهندانی تهیه نانوذرات Zn1-xCuxS با استفاده از امواج ریزموج بر روی فعالیت فتوکاتالیزوری آن‌ها تحت تابش نورمرئی
ساناز رئیس‌فرشید ساخت و بررسی خواص فتوکاتالیستی نانوکامپوزیت‌های Tio2/ZnO
 راحله وزیری چگونگی تغییرات ویژگی‌های الکترونی گرافیت ناخالص‌شده با نیتروژن در حالی‌که اتم‌های لیتیم در بین صفحات آن گنجانده شده‌است
محسن پرواس سنتز نانوکاتالیست فلزهای واسطه بر روی سریا-زیرکونیا جهت استفاده در فرآیند اکسیداسیون هوای مرطوب فنول

  

       

گفتنی است، دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، در روزهای ‌۲۳ تا ۲۵ شهریورماه سال ۱۳۹۰،‌ در محل دانشکده فنی کاسپین پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران واحد گیلان، برگزار شد.

 

شایان ذکر است، سلسله همایش‌‌های دانشجویی فناوری نانو به‌وسیله‌ ستاد توسعه فناوری نانو و با همکاری یکی از مراکز دانشگاهی کشور برگزار می‌شود. تاکنون ۹ همایش از مجموعه همایش‌های دانشجویی فناوری نانو در دانشگاه‌های تربیت مدرس(سه مرتبه)، کاشان، شیراز، رازی کرمانشاه، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم پزشکی مشهد، برگزار شده است.