فراخوان سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی فناوری نانو

به رسم سال‌های گذشته و با توجه به استقبال جامعه دانش‌‌آموزی کشور، «سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی فناوری نانو» به همت باشگاه نانو و با همکاری نهادهای فعال در این زمینه برگزار خواهد شد. دانش‌آموزان و نهادهای ترویجی علاقمند می‌توانند آثار خود را از ۲ مرداد تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در صفحه نمایشگاه در سایت باشگاه نانو (nanoclub.ir) ثبت نمایند.

آثار ارسالی به نمایشگاه می‌تواند در بخش‌های کارسازه و محصول، گزارش علمی، مقاله علمی و پژوهشی، محصول کمک آموزشی، بازی و سرگرمی و آثار هنری باشد. همچنین کاربرد فناوری نانو در حوزه‌های آب و محیط زیست، انرژی، سلامت و بهداشت، کشاورزی و مواد غذایی از موضوعات اولویت‏‌دار این دوره از نمایشگاه هستند. دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی بر اساس شیوه‌‏نامه نمایشگاه می‌توانند آثار خود را به باشگاه نانو ارسال کنند. مرحله اول داوری آثار و طرح‌های ارسالی در مرداد و شهریور ماه انجام شده و داوری نهایی و اختتامیه نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی (سال ۱۴۰۱)،  رتبه‌‏های ۱ و ۲ سومین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی (سال ۱۴۰۱)، رتبه ۱ جشنواره نوجوان خوارزمی (سال ۱۴۰۱)، رتبه ۱ جشنواره اکسیر (سال ۱۴۰۱) و رتبه ۱ جشنواره فرهیختگان جوان (سال ۱۴۰۱) در حوزه فناوری نانو به صورت مستقیم به مرحله حضوری نمایشگاه راه پیدا می‌کنند.

همچنین برای سایر برگزیدگان جشنواره‌ها هنگام داوری مرحله اول، امتیاز مثبت (حداکثر ۲۰ امتیاز) در نظر گرفته می‌شود. لیست این جشنواره‌ها و رتبه‌هایی که دارای امتیاز مثبت هستند در شیوه‌نامه نمایشگاه آمده است.   ‌

علاقه‌‏مندان شرایط شرکت در نمایشگاه، فرم ارسال آثار، چگونگی ارسال، ارزیابی، داوری و جوایز هر بخش را در شیوه‌نامه سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌‏آموزی فناوری نانو (پیوند زیر) با دقت مطالعه فرمایند.

دریافت شیوه‌نامه سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌‏آموزی نانو

دریافت پوستر سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌‏آموزی نانو.