۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت برای شرکت در رویداد «چالشها و تجربههای بینالمللی شرکتهای نوپا و نوآور» است، رویدادی که پنجشنبه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
برگزاری رویداد چالشها و تجربههای بینالمللی شرکتهای نوپا و نوآور
می خواهیم ورود به اقیانوس را با هم تماشا کنیم…در یک رویداد یک روزه!
از یک طرف در پنل انتقال تجربه، شاهد حضور کسانی خواهیم بود که تجربههای عمیقی را در اقیانوس مواج عرصه بینالملل داشتهاند و از چالشها و بیم و امیدهای آن خواهند گفت.
و از طرف دیگر در پنل بینش و نگرش، میزبان صاحب نظرانی خواهیم بود که به خاطر موقعیتهایی که تاکنون در جایگاههای مختلف داشتهاند، شاهد دهها مورد از صاحبان کسب و کاری بودهاند که در این اقیانوس مواج، کشتی خود را سکانداری کردهاند و از ماجراجوییهای آنها خواهند گفت…چه آنهایی که به سواحل کشف نشدهای رسیدند و چه آنها که تاب تحمل موجهای سهمگین را نداشتند.
و در انتها کارگاهی ترکیبی طراحی شده است تا بتوان دورنمایی از مسیر ورود به این اقیانوس جذاب و البته مواج را در میدان عمل ببینیم. و البته ما در این جا متوقف نمیشویم! بلکه تیم IranBGIN با تمام دغدغهمندی که دارد، تیمها و افراد پرانگیزه و توانمند را در ادامه و برای برنامههای آتی همراهی خواهد کرد.
تمام تلاش ما این هست که در این رویداد ذهنیت خودمون رو به دیگران تحمیل نکنیم! بلکه همچون آینهای باشیم که حقایق را به مخاطبان خود نشان دهیم.
این برنامه، بستری برای انتقال تجربه، یادگیری، و درک بهتر نسبت به فرایند ورود به بازارهای جهانی برای شرکتهای دانشبنیان و نوآور و همچنین افراد با انگیزه ایجاد کسب و کار فناورانه و نوآورانه است.
چه کسانی مخاطب اصلی این برنامه هستند:
کارفرینان فناور، تیمها و نوپاها: برای آنها بستری خواهد بود برای مشاهده تجربیات موفق و ناموفق دیگرانی که راه بیشتری را در راستای ورود به بازار بینالمللی طی نمودهاند. مطمئنا مشاهده این تجربیات و شنیدن داستانهای موفقیت یا عدم موفقیت به تصمیمگیری اگاهانهتر در آینده کمک خواهند نمود.
شرکتهای بالغتر، حتی آنها که تجربیاتی در سطح بینالمللی دارند: امکان شبکهسازی و همکاری با دیگر شرکتها که در مناطق جغرافیایی مشترک یا در حوزه صنعتی مشابه تجربیات بینالمللی دارند، مفید خواهد بود.
چه کسانی مخاطب اصلی این برنامه نیستند:
افراد یا تیمهایی که از حداقل دانش و تجربه کسب وکاری برخوردار نیستند و نیاز به یادگیری و تجربه کردن مبانی و اصول ایجاد کسب و کار دارند. همچنین شرکتها و تیمهایی که ایده، فناوری، یا محصول آنها از قابلیت ورود به بازار جهانی برخوردار نیست و صرفا برای بازارهای محلی قابل عرضه است مخاطبین این برنامه نیستند.