شرکت فناوران نانومقیاس: به دنبال بهره‌برداری حداکثری از نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ هستیم

نادر نادری، مدیرعامل شرکت فناوران نانومقیاس از آمادگی این شرکت برای بهره‌برداری حداکثری از نمایشگاه نانو سال جاری خبر داد.

مهندس نادری گفت: «نمایشگاه نانو فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها است و ما نیز در حال آماده شده برای حضور در این رویداد هستیم. برای این منظور دعوت‌نامه‌های زیادی را آماده کرده‌ایم تا برای گروه‌های مورد نظر ارسال کنیم.»

وی از گسترش دامنه فعالیت‌های این شرکت خبر داد و گفت: «تلاش داریم تا دامنه فعالیت‌های شرکت فناوران نانومقیاس را گسترش داده و آن را به حوزه‌هایی نظیر پزشکی وارد کنیم. برای این منظور اقداماتی نیز صورت گرفته و به دنبال ساخت محصولاتی نظیر پانسمان‌های جدید با کمک نانوالیاف هستیم. نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ فرصت مناسبی است تا از افراد و شرکت‌های توانمند برای توسعه این محصول کمک بگیریم. ما صاحب پلتفرمی در این حوزه هستیم و می‌توانیم از دانش فنی افراد و گروه‌ها برای کاربرد این پلتفرم در پزشکی استفاده کنیم.»

مدیرعامل شرکت فناوران نانومقیاس افزود: «نمایشگاه نانو فرصت بسیار مناسبی برای معرفی بیشتر و بهتر دستگاه‌های الکتروریسی است و تلاش داریم تا توانمندی‌های خود را به مخاطبان در نمایشگاه معرفی کنیم.»

شرکت  دانش‌بنیان فناوران نانومقیاس که در سال ۱۳۸۳ تأسیس شده، به دنبال توسعه فناوری‌های مرتبط با نانوالیاف و کاربردهای آن است. محصولات و خدمات این شرکت، شامل طراحی و تولید دستگاه‌های الکتروریسی در مقیاس آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی با تجهیزات جانبی مختلف (منابع تأمین اختلاف پتانسیل بالا و پمپ‌های سرنگی) با تمرکز بر تولید ماسک‌های تنفسی، فیلترهای هوای نیروگاهی، فیلتر روغن و فیلتر هوای کابین و فیلتر هوای سوخت اتومبیل، توری پنجره، کیسه‌های جاروبرقی، ماسک‌های آرایشی بهداشتی صورت، نانوپانسمان‌های پزشکی و سایر محصولات مبتنی بر نانوالیاف است. شرکت فناوران نانو مقیاس، یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تجهیزات و محصولات مرتبط با فناوری نانوالیاف در ایران بوده که نقش و اهمیت تجهیزات و محصولات این شرکت در سلامت جامعه به ویژه در دوران کرونا، به‌طور قابل توجهی ملموس بوده است.