شرکت«دهکده فناوری» در دوازدهمین نمایشگاه هفته ترویج علم ایران

دهکده فناوری در دوازدهمین نمایشگاه هفته ترویج علم ایران به مناسبت “روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه” در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل« آسمان نمای گنبد مینا»  ازساعت ۹ الی ۲۰حضور داشت.

در این نمایشگاه، غرفه دهکده فناوری بیش از ۳۰۰ بازدیدکننده داشت که کارشناسان دهکده فناوری با هدف «آموزش فناوری نانو در قالب بازی و سرگرمی» بازدیدکنندگان را با جدیدترین محصولات آموزشی نانو آشنا کردند.

از جمله بخش‌های غرفه می‌توان به معرفی محصولات آموزشی و سرگرمی فناوری نانو، آموزش نانو با بازی‌های هیجان‌انگیز و بازی بچه‌ها با بعضی محصولات آموزشی نانو اشاره کرد.

«دهکده فناوری» در این نمایشگاه، علاوه بر کسب تجربه جدید با به نمایش گذاشتن حدود ۱۰ محصول آموزشی و سرگرمی فناوری نانو در قالب‌های متنوع با هدف آموزش مفاهیم و کاربردهای فناوری نانو توسعه یافته، برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت. با استقبال و شور و هیجان بازدیدکنندگان از فراگیری و آشنایی با فناوری نانو مواجه شد.

هدف از تولید و توسعه این محصولات آموزشی و سرگرمی بر این است که بتواند مفاهیم فناوری نانو و کاربردهای آن را به زبان ساده و در قالب بازی و سرگرمی به بچه‌ها در سنین مختلف آموزش دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از آموزش از فناوری‌های دانش‌بنیان می‌توانند می‌توانند به سایت دهکده فناوری به ادرس http://ir-nano.ir مراجعه نمایند.