کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه زیست فناوری و فناوری نانو برگزار می‌شود

آزمایشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن در راستای ارتقا آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و افزایش دانش مخاطبین کارگاه‌های تخصصی در حوزه زیست فناوری و نانوفناوری را آذرماه سال جاری برگزار می‌کند.

آموزشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن (تکوین) با هدف برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی از جمله تعریف، تعیین و هدایت پایان‌نامه و پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ژنتیک پزشکی و مولکولی، نانوفناوری، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، بیوانفورماتیک و سایر رشته‌های مرتبط، انجام خدمات تخصصی آزمایشگاهی، تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز، انجام تمام تکنیک‌های پروژه توسط دانشجو و آموزش رایگان تکنیک‌های پروژه به دانشجو تاسیس شده است.

از مهم‌ترین کارگاه‌های این مجموعه که در آذر سال جاری برگزار می‌شود می‌توان به دوره جامع آزمایشگاه ژنتیک، دوره کارآموزی جامع مولکولی، کارگاه SDS-PAGE و وسترن بلات، دوره آنالیز داده‌های NGS، کارگاه جامع ساخت هیدروژل‌ها، دوره جامع کارآموزی در آزمایشگاه، دوره جامع فلوسایتومتری،کارگاه کاربری دستگاه Real time PCR، دوره آموزش کنترل کیفی، استانداردسازی و مستندسازی در آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی، کارگاه کاربری دستگاه الایزا، دوره کارآموزی تکنسین آزمایشگاه ژنتیک ( کاریوتایپ )، کارگاه آنالیز داده‌های زیستی، دوره جامع مهندسی بافت، دوره جامع کشت سلول (رده سلول‌های سرطانی) و کارگاه مقدماتی کاربری میکروب‌شناسی آزمایشگاه اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت www.ogene-tech.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱-۴۴۹۶۱۴۸۷ و ۰۹۱۲۰۱۶۹۸۱۶ تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۲۳۳۰۹۳۴۶۳ با این مجموعه در ارتباط باشند.

شایان ذکر است آزمایشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات ، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.