کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه زیست‌فناوری و نانوفناوری برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه زیست‌فناوری و نانوفناوری برگزار می‌شود

آزمایشگاه آزاد نانو زیست‌فناوری اوژن در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه‌های تخصصی در حوزه زیست‌فناوری و نانوفناوری را دی ماه سال جاری برگزار می‌کند.

آزمایشگاه آزاد نانو زیست‌فناوری اوژن در راستای ارتقای دانش مخاطبین در حوزه زیست‌فناوری و نانو‌فناوری، دوره‌های آزمایشگاه ژنتیک ( ویژه شاغلین/ جمعه‌ها)، کارآموزی جامع مولکولی، کارآموزی در آزمایشگاه، ساخت هیدروژل‌ها، کاربری دستگاه Real time PCR، دوره جامع فلوسایتومتری( کاربری دستگاه فلوسایتومتری و کاربرد در تشخیص و بالین )، الایزا، کشت سلول (رده سلول سرطانی)، SDS-PAGE و وسترن بلات، کارآموزی تکنسین آزمایشگاه ژنتیک (کاریوتایپ )، حامل‌های دارورسان، آنالیز داده‌های زیستی، کارآموزی جامع مولکولی و آنالیز داده‌های NGS را دی ماه سال جاری برگزار می‌کند.

گفتنی است این مجموعه آزمایشگاهی گواهی معتبر مهارت‌آموزی از سازمان فنی و حرفه‌ای به شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها ارائه می‌کند.

آموزشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن (تکوین) با هدف برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی از جمله تعریف، تعیین و هدایت پایان‌نامه و پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ژنتیک پزشکی و مولکولی، نانوفناوری، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، بیوانفورماتیک و سایر رشته‌های مرتبط، انجام خدمات تخصصی آزمایشگاهی، تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز، انجام تمام تکنیک‌های پروژه توسط دانشجو و آموزش رایگان تکنیک‌های پروژه به دانشجو تاسیس شده است.

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت www.ogene-tech.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱-۴۴۹۶۱۴۸۷ و ۰۹۱۲۰۱۶۹۸۱۶ تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۲۳۳۰۹۳۴۶۳ با این مجموعه در ارتباط باشند.

شایان ذکر است آزمایشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات ، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.