کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش برگزار می‌شود

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش برگزار می‌شود

پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه، کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش را دی ماه جاری برگزار می‌کند.

هوش مصنوعی به عنوان یکی از پررونق‌ترین زمینه‌های فناوری در دنیای امروز، تاثیر بسزایی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه پژوهش دارد. این فناوری پویا و نوآورانه به کارشناسان امکان می‌دهد تا روش‌هایی نوین برای انجام تحقیقات را به کار گیرند.
با توجه به اینکه اصولا مجلات دارای ابزارهایی هستند که قادر به تشخیص ایجاد محتوا توسط هوش مصنوعی هستند، رعایت اصول جهت نوشتن مقاله با هوش مصنوعی، اهمیت پیدا می‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی در پژوهش و نوشتن مقاله با آن، ملاحظات مختلفی دارد بر همین اساس، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی ابن سینا کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش را دی ماه جاری برگزار می‌کند.

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به اهمیت هوش مصنوعی و مخاطبین، چت‌بات‌های هوش مصنوعی، تعیین موضوع و عنوان با هوش مصنوعی، تعیین ساختار پژوهشی با هوش مصنوعی، تهیه چکیده و پیشینه با هوش مصنوعی، تهیه تصاویر و نمودارها با با هوش مصنوعی، خلاصه‌نویسی و ترجمه با هوش مصنوعی، استخراج اطلاعات با با هوش مصنوعی، تهیه یافته‌ها و نتایج با هوش مصنوعی، پارافرایز با هوش مصنوعی، یافتن سرقت با هوش مصنوعی، تحلیل داده‌ها با هوش مصنوعی، اصلاح نگارشی با با هوش مصنوعی و رفرنس‌دهی با هوش مصنوعی اشاره کرد.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت www.avicenna.com مراجعه و یا با شماره‌های ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۹ و ۰۲۱-۲۲۴۳۱۹۴۵ تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۰۳۲۴۲۶۸۵۹ با این مجموعه در ارتباط باشند.

شایان ذکر است مجموعه آزمایشگاه‌های مرکزی تحقیقات پژوهشگاه ابن سینا با هدف کمک به انجام و پیشبرد طرح‌های پژوهشی محققان، ارائه خدمات به دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.