برگزاری سمینار نانوپزشکی و بهداشت باروری در بیمارستان امام خمینی

کمیته فناوری‌نانو مرکز تحقیقات بهداشت باروری ولی عصر(عج)، مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد به منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی فناوری‌نانو و همچنین آشنایی و توجیه پزشکان متخصص رشته‌های زنان و زایمان و سایر رشته‌های گروه علوم پزشکی با فناوری‌نانو، اولین سمینار نانوپزشکی و بهداشت باروری را بیست و پنجم خرداد ماه در محل تالار امام مجتمع بیمارستان امام خمینی برگزار نمایند.

کمیته فناوری‌نانو مرکز تحقیقات بهداشت باروری ولی عصر(عج)، مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد به منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی فناوری‌نانو و همچنین آشنایی و توجیه پزشکان متخصص رشته‌های زنان و زایمان و سایر رشته‌های گروه علوم پزشکی با فناوری‌نانو، اولین سمینار نانوپزشکی و بهداشت باروری را ۲۵ خرداد ماه در محل تالار امام مجتمع بیمارستان امام خمینی برگزار نمایند.
لازم به ذکر است که این سمینار دارای امتیاز بازآموزی برای کلیه مشمولین قانون آموزش مداوم می‌باشد و به کلیه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی و رشته‌های مرتبط گواهی شرکت اعطا می‌شود.
نحوه ثبت نام:
۱- پرداخت مبلغ ۱۰۰۰۰۰ریال به شماره حساب ۶۰۶۰۰ نزد بانک رفاه شعبه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به نام معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران .
۲- ارسال تصویر فیش از طریق نمابر ۶۶۹۱۶۹۹۴۱
۳- ارائه اصل فیش درروز سمینار الزامی است.
۴- در فیش بانکی عنوان برنامه و نام و نام خانوادگی شرکت کننده درج گردد.
تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۶۶۹۳۹۳۲۰ -۶۶۹۱۶۹۴۱