برگزاری کارگاه تخصصی روش‌های نوین تصفیه آب و پساب

کارگاه تخصصی – روشهای نوین تصفیه آب و پساب؛ نانوفیلتراسیون، بیوراکتورهای غشایی و اسمز معکوس – ، با حضور اساتید و نخبگان دانشگاه و صنعت پتروشیمی در تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه ۱۳۸۷ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی “روشهای نوین تصفیه آب و پساب؛ نانوفیلتراسیون، بیوراکتورهای غشایی و اسمز معکوس”، با حضور استادان و نخبگان دانشگاه و صنعت پتروشیمی در تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه ۱۳۸۷ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) برگزار می‌شود.

این کارگاه به همت گروه پژوهشی فناوریهای نوین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و با مشارکت ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی فجر و گروه بیوتکنولوژی پردیس علوم دانشگاه تهران، اجرا می‌گردد.

گفتنی است که این کارگاه در روز اول به موضوع تصفیه پساب، روز دوم به تصفیه آب و روز سوم به بازدید از واحدهای آب و پساب مجتمع پتروشیمی فجر و پایلوت نانوفیلتراسیون تصفیه خانه آب اهواز خواهد پرداخت.

علاقه­مندان به شرکت در این کارگاه فرم تکمیل شده ثبت­نام (به‌صورت تایپ شده) را به‌همراه تصویر فیش واریزی به مبلغ یک میلیون و دویست‌هزار ریال به حساب شماره ۳/۴۲۶۳ بانک ملت نزد شعبه سامان شیخ‌بهایی (کد شعبه ۶۵۳۳) به­نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران به شماره فاکس ۸۸۰۶۴۲۶۱-۰۲۱ ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.npc-rt.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۹-۸۸۲۱۰۲۰۴-۰۲۱ دفتر گروه پژوهشی فناوریهای نوین (داخلی ۲۴۹) تماس حاصل نمایید.

شایان یادآوری است که مهلت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۳۸۷ است.