برگزاری کارگاه نانوفناوری پزشکی

کارگاه نانوفناوری پزشکی به همت مؤسسه علمی تحقیقاتی – محور نانوکاوان نباء – با همکاری کمیته نانوفناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در دو بخش ۱ و ۲، در روزهای چهارشنبه ۶/۹/۱۳۸۷ و ۱۳/۹/۱۳۸۷، ساعت ۱۳ الی ۱۶ برگزار می‌گردد.

کارگاه نانوفناوری پزشکی به همت مؤسسه علمی تحقیقاتی “محور نانوکاوان نباء” با همکاری کمیته نانوفناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در دو بخش ۱ و ۲، در روزهای چهارشنبه ۶/۹/۱۳۸۷ و ۱۳/۹/۱۳۸۷، ساعت ۱۳ الی ۱۶ برگزار می‌گردد.
کارگاه شماره ۱ به موضوع‌هایی همانند کلیات نانوفناوری پزشکی، پیشگیری از بیماری‌ها به کمک فناوری‌نانو، تشخیص مبتنی بر فناوری‌نانو و ایمپلنت‌ها (کاشتنی‌ها) و کارگاه شماره ۲ به موضوع تشخیص و درمان بیماری‌ها، مهندسی بافت و دندان‌پزشکی اختصاص خواهد یافت.
گفتنی است مدرسین حاضر در این دو کارگاه، آقای دکتر سلیمانی؛ استاد دانشگاه تربیت مدرّس و دبیر کمیته نانوفناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آقای دکتر رستمی؛ مدرس واحد درسی “نانوفناوری زیست‌پزشکی”، آقای دکتر کیهان‌ور؛ دانشجوی دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی، آقای دکتر رزازان؛ دانشجوی دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی و خانم ملیحه شهیدی؛ دانشجوی پزشکی هستند.
علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به خیابان پورسینا، درب شمالی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ساختمان شماره یک دانشکده پزشکی، طبقه همکف، اتاق ۱۰۷ مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۶۶۴۶۸۳۱۶ تماس حاصل فرمایند.
شایان یادآوری است که هزینه شرکت در هر کارگاه برای دانشجویان ۱۵۰،۰۰۰ ریال و برای غیر دانشجویان۳۰۰،۰۰۰ است و به علاقمندانی که مایل به شرکت در هر دو کارگاه باشند، %۳۰ تخفیف تعلق خواهد گرفت.
در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگانِ در هر دو کارگاه، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.NABAA.ir مراجعه نمایید.