تقدیر از برنامه‌سازان فناوری نانو در گروه دانش رادیو جوان

در پی انتخاب شبکه رادیویی جوان به عنوان رادیوی برتر سومین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو، گروه دانش این شبکه، در مراسمی از تهیه‌کنندگان، برنامه‌سازان و سایر عوامل موثر در این موفقیت تقدیر نمود.

در پی انتخاب شبکه رادیویی جوان به‌عنوان رادیوی برتر سومین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو، گروه دانش این شبکه، در مراسمی از تهیه‌کنندگان، برنامه‌سازان و سایر عوامل موثر در این موفقیت تقدیر نمود.

این مراسم روز یکشنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۸۷ در محل ساختمان شهدای رادیو با حضور دکتر سالار آملی؛ معاون نوآوری معاونت علمی رئیس جمهور، مهندس سلطانی؛ مدیر دبیرخانه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر احمدی؛ مدیر شبکه جوان رادیو، آقای خزایی؛ قائم مقام معاونت صدا و جمعی از مدیران، کارشناسان، برنامه‌سازان و خبرنگاران رادیو جوان برگزار شد.

دکتر احمدی، مدیر رادیو جوان، در این مراسم اهمیت علم را در کمال بشری دانست و بیان داشت: “منشأ علم بشری، یک منشأ مبتنی بر تزکیه است اما در جوامع غربی این دو از هم جدا شده‌اند”.

احمدی با بیان اینکه شبکه رادیویی جوان جزء دو شبکه‌ی برتر رادیویی در کشور است، افزود: “شبکه جوان، خطی مشی کاملی را از اردیبهشت ماه امسال آغاز کرده که مبتنی بر مفاهیم نوآوری و شکوفایی است و برتر شدن در حوزه علوم و فناوری نانو، نیز نشانه عزم و تلاش همه همکاران ما در این شبکه است.”

افرادی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند عبارت بودند از: آقای علیرضا مبینی، خانم سوادکوهی، خانم پاچنگی، آقای آوایی، آقای فرزاد محمدی راد، آقای وحید نیکومدد، خانم مریم هادیان، خانم زهرا عبدالله زاده، خانم اکرم زمانی، آقای علیرضا مجیدی، خانم آرزو جعفرپور، خانم نیره مرادحاصلی و خانم شیرین ترکمندی.

در این برنامه، دکتر سالار آملی و آقای خزایی نیز مطالبی را در خصوص اهمیت اطلاع رسانی در توسعه‌ی فناوری بیان نمودند.

گفتنی است سومین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو در ۲۴ مهر ماه سال جاری برگزار شده بود.