کارگاه آموزشی کاربرد روش‌های آنالیز حرارتی در رنگ و پوشش

پژوهشکده صنایع رنگ، کارگاه آموزشی «کاربرد روش‌های آنالیز حرارتی در رنگ و پوشش» را روز شنبه، ۱۰ اسفندماه ۱۳۸۷ برگزار می‌کند.

New Page 1

پژوهشکده صنایع رنگ، کارگاه آموزشی «کاربرد روش‌های آنالیز حرارتی در رنگ و پوشش» را روز شنبه، ۱۰ اسفندماه ۱۳۸۷ برگزارمی‌کند.
در این دوره، استفاده از دستگاه‌های آنالیز مکانیکی گرمایی (TMA)، گرماسنجی پیمایشی تفاضلی (DSC) و تجزیه وزنی گرمایی (TG/DTA) در بررسی رفتار گرمایی مواد، مبانی علمی و کاربرد آن در رنگ، پیگمنت و پوشش‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

این کارگاه به‌صورت تئوری و عملی، همراه با کار دستگاهی خواهدبود. شایان ذکر است که تأثیر استفاده از نانوذرات در ماتریکس‌های پلیمری، فلزی و غیره و نیز تأثیر به‌کارگیری نانوساختارهای آلی و غیرآلی، با استفاده از دستگاه‌های آنالیز حرارتی و تغییری که در خواص حرارتی مواد ایجادمی‌شود، قابل بررسی است.

هزینه شرکت در کارگاه ۰۰۰ر۷۰۰ ریال است که دانشجویان از ۵۰% تخفیف برخوردار خواهندشد. اطلاعات بیشتر و امکان ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشکده صنایع رنگ به نشانی www.icrc.ac.ir فراهم‌شده‌است.

مدرس دوره آموزشی، خانم دکتر شهره روحانی هستند و محل برگزاری کارگاه، پژوهشکده صنایع رنگ به نشانی تهران، بزرگراه صیاد شیرازی شمالی، خروجی لویزان، میدان حسین‌آباد، خیابان وفامنش، نبش کوچه شمس، پلاک ۵۹، کدپستی: ۱۶۶۸۸۱۴۸۱ (تلفن ۲۲۹۴۴۱۸۴ داخلی ۱۳۰– نمابر: ۲۲۹۴۷۵۳۷) است.