دومین نمایشگاه هفته نانو در یزد

باشگاه نانو ، متعلق به ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، دومین نمایشگاه استانی آموزش فناوری نانو را با عنوان – هفته نانو – از تاریخ ۳ الی ۵ بهمن ماه در تالار فرهنگیان یزد -واقع در صفائیه- برگزار می کند.


باشگاه نانو ، متعلق به ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، دومین نمایشگاه استانی آموزش فناوری نانو را با عنوان “هفته نانو” از تاریخ ۳ الی ۵ بهمن ماه در تالار فرهنگیان یزد -واقع در صفائیه-  برگزار می کند. این نمایشگاه با همکاری ستاد نانوی استان یزد و آموزش و پرورش این استان برگزار خواهد شد.

ده نفر از کارشناسان آموزش فناوری نانو، در این نمایشگاه به آموزش مفاهیم و کاربردهای فناوری نانو در صنایع مختلف خواهند پرداخت و برای این منظور بیش از ۴۰ محصول مبتنی بر فناوری نانو در حوزه های بهداشتی و پزشکی ، صنایع خودروسازی، منسوجات، ورزشی و .. را به دانش آموزان معرفی خواهند کرد.

همچنین پخش فیلم های آموزشی در سینمای نانو و برگزاری مسابقه “جورچین نانو” از دیگر بخش های این نمایشگاه است. شرکت های فعال در زمینه فناوری نانو در استان یزد نیز در حاشیه این نمایشگاه به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان یزد، بیش از ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان برای بازدید از نمایشگاه “هفته نانو” ثبت نام کرده اند. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

آموزش مفاهیم نانو به دانش آموزان، یکی از لوازم توسعه پایدار و همه جانبه این فناوری است و ستاد فناوری نانو با تشکیل باشگاه نانو سعی می کند تا شرایط را برای تحقق این امر فراهم کند. باشگاه نانو، اجرای نمایشگاه های استانی آموزش نانو را در چند استان دیگر در دستور کار خود دارد.

برای هماهنگی بازدید، با تلفن ۸۲۴۵۰۷۵ – ۰۳۵۱ پارک فناوری یزد تماس بگیرید.