ما با توکل برخالق یکتا، رعایت اخلاق حرفهای، قانونمداری و برنامهریزی مناسب، تلاش میکنیم اصول زیر را که ضامن دستیابی به رضایت مشتریان و خدماترسانی مطلوب است، اجرا نموده و رعایت نماییم.
منشور اخلاق حرفهای
ما با توکل برخالق یکتا، رعایت اخلاق حرفهای، قانونمداری و برنامهریزی مناسب، ۱) ما برآنیم که منافع خود را در منافع عام (اعم از مراکز عضو شبکه، مشتریان خود و ۲) رضایت و تکریم مشتری را عالیترین هدف خود دانسته و تمام تلاش خود را برای تأمین ۳) با رعایت صداقت و رازداری، اطلاعات مشتریان را حفظ نموده و همواره نسبت به آنان ۴) در راستای حذف تشریفات زاید و پرهیز از اتلاف وقت مشتریان کوشا بوده، همواره در ۵) نسبت به انتقادها و پیشنهادهای سازنده مشتریان حساسیت کافی داشته، پاسخگوی ۶) با استفاده از همکاری شبکهای، به اشتراکگذاری توانمندیهای تجهیزاتی و همافزایی ۷) با رعایت استانداردهای بینالمللی کیفی و زیستمحیطی، نکات ایمنی و سلامت شغلی و ۸) از بخشینگری و نگاه محدود سازمانی در ارایه خدمات علمی-آزمایشگاهی دوری نموده، ۹) بهعنوان یک تشکل دانشمحور و خدماترسان علمی-آزمایشگاهی در سطح کشور، خود را شماره بازنگری: ۰۱ |
|