تمدید فرصت ارسال آثار به مسابقه ملی هنر و فناوری نانو

با توجه به پایان یافتن مهلت ارسال آثار، به اطلاع کلیه علاقمندانی که به هر دلیل تا کنون موفق به ارسال آثار خود نشده اند می رساند، دبیرخانه این مسابقه تا پایان روز ۱۵ مهرماه پذیرای آثار ارسالی شرکت کنندگان خواهد بود.

همایش کاربرد فناوری نانو در مدیریت کیفیت کیوی


با توجه به اعلام قبلی دبیرخانه مسابقه ملی هنر و فناوری نانو، مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پایان شهریور ماه تعیین شده بود، اما با پایان یافتن این مهلت شمار زیادی از علاقمندان شرکت در مسابقه درخواست تمدید زمان جهت تکمیل و ارسال آثار خود را دارند.

 

از این رو، به اطلاع کلیه علاقمندانی که به هر دلیل تا کنون موفق به ارسال آثار خود نشده‌اند می‌‌رساند، دبیرخانه این مسابقه تا پایان روز ۱۵ مهرماه پذیرای آثار ارسالی شرکت کنندگان خواهد بود. بدیهی است که آثاری که پس از تاریخ یاد شده به دبیرخانه برسند مورد داوری قرار نخواهند گرفت.

 

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، صندوق پستی ۱۶۴-۱۴۱۴۵ ارسال نموده و یا در صورت نیاز به تحویل آثار به صورت حضوری با شماره تلفن ۰۹۱۹۱۱۳۱۶۲۰ برای هماهنگی‌‌های لازم تماس حاصل نمایند. همچنین دبیرخانه مسابقه از طریق پست الکترونیکی art@nano.ir پاسخگویی سوالات شرکت کنندگان محترم مسابقه است.

 

شایان ذکر است، ستاد توسعه فناوری نانو نخستین مسابقه ملی «هنر و فناوری نانو» را با هدف زمینه‌سازی آشنایی عموم مردم با قابلیت‌ها و دستاوردهای فناوری نانو، ایجاد امکان مشارکت مردم در خلق ایده‌های دانش محور، هدایت اذهان عمومی به سمت بکارگیری قابلیت‌های فناوری نانو در همه سطوح زندگی بشری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های هنری در توسعه فناوری نانو، برگزار می‌نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه، صفحه مسابقه ملی هنر و فناوری نانو را ببینید.