جزئیات ثبت نام در هشتمین همایش دانشجویی فناوری نانو

هشتمین همایش دانشجویی فناوری نانو روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه ۱۳۸۹ در شهر مشهد مقدس به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همکاری و حمایت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار خواهد شد. شرکت در این همایش با ارائه مقاله برای کسانی که حمایت تشویقی پایان نامه مرتبط با فناوری نانو را در مرحله اول دریافت کرده‌اند، امکان‌پذیر است.

هشتمین همایش دانشجویی فناوری نانو روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه ۱۳۸۹ در شهر مشهد مقدس به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همکاری و حمایت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار خواهد شد.

واجدین شرایط حضور در هشتمین همایش دانشجویی فناوری نانو عبارتند از:

 الف) دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری که پروپوزالشان تا پایان خرداد ماه در دانشگاه تصویب و در کمیته داوری ستاد تایید شده باشد.

ب) دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری که تا آخر شهریورماه از پایان نامه خود دفاع کرده‌اند و پروپوزال یا پایان نامه آنها در کمیته داوری ستاد تایید شده باشد.
این افراد می‌توانند از تاریخ ۲۵ مهرماه با ورود به بخش ثبت نام در سایت www.nisc.ir نسبت به ثبت نام در همایش اقدام کنند. همچنین اطلاعات مربوط به نحوه تهیه مقالات، پوستر و اسلایدهای سخنرانی در این سایت قابل دسترسی است.

در کنار همایش برنامه‌هایی از جمله کارگاه‌های آموزشی با موضوعات نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو، کارگاه روش ارائه شفاهی مقاله، کارگاه ثبت اختراع، کارگاه مقاله‌نویسی و ثبت علمی، کارگاه جنبه‏های مختلف سرقت علمی و کارگاه برنامه‌ریزی شغلی و حرفه‌ای، برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات ۳۰ مهرماه ۱۳۸۹ است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش از طریق تلفن‌های ۷۱۲۰۰۹۰-۰۵۱۱ تماس حاصل نمایند.