فناوری نانو و کارآفرینی بانوان

جشنواره فناوری نانو و کارآفرینی بانوان به همت شرکت پویا پژوهش فناور و شرکت پژوهشگران نانوفناوری با همکاری شهرداری تهران در آذرماه ۱۳۸۹ در بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود.

کارآفرینی بانوان و فناوری نانو

جشنواره فناوری نانو و کارآفرینی بانوان به همت شرکت پویا پژوهش نانوفناور و شرکت پژوهشگران نانوفناوری و با همکاری شهرداری تهران در آذرماه ۱۳۸۹ در بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود.

محورهای این برنامه شامل آشنایی با کاربرد نانوذرات، نانوحسگرهای زیستی، شبیه‌سازی در فناوری نانو، کاربرد فناوری نانو در صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده ها، مدیریت فناوری نانو، تدوین کسب و کار، مالکیت فکری، نانوداروها، عمران و نوسازی و صنعت ساختمان، نانونساجی، ایمنی نانو و نانوپزشکی برگزار خواهد بود.

آگاهی از آخرین دستاوردهای متخصان فعال در حوزه فناوری نانو، آشنایی با روند پیشرفت بانوان کارآفرین برتر، آگاهی از جدیدترین تغییرات و الزامات نوین محیط کسب و کار، آشنایی با مباحث مدیریت دانش در دو حوزه فناوری نانو و کارآفرینی، آشنایی با شرکت‌های مختلف و راهبرد‌های آنها در استفاده از فناوری نانو در حوزه‌های کاربردی و عملی، دستیابی به ایده‌های جدید برای ارتقای سطح کمی و کیفی دانش تئوری و عملی با استفاده از متخصصان و فعالان دو حوزه فناوری نانو و کارآفرینی از اهداف برگزاری این همایش هستند.

از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد، دوازده کارگاه، نمایشگاه و فروشگاه محصولات فناوری نانو، کارگاه پخش فیلم، دو کارگاه تخصصی در زمینه فناوری نانو، کارگاه مدیریت در زمینه تجاری‌سازی فناوری نانو و سه هم اندیشی در زمینه ارتباط با صنایع با عناوین کاربرد فناوری نانو در صنایع آرایشی و بهداشتی، کاربرد فناوری نانو در صنعت ساختمان و عمران و کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی است.

 دبیرخانه جشنواره از سازمان‌ها و مراکز مختلف دعوت کرده است تا فهرست بانوان برجسته خود را جهت حضور و شرکت در جشنواره فناوری نانو و کارآفرینی بانوان اعلام نمایند. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۴۶۶۵۶ با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل نمایند. زمان دقیق و نحوه شرکت در جشنواره در پایگاه اینترنتی www.nanoent.ir اعلام خواهد شد.