برگزاری مجدد کارگاه حسگرهای زیستی

پنجمین دوره کارگاه حسگرهای زیستی به‌صورت مجدد به‌وسیله‌ شرکت پویا پژوهش نانوفناور با همکاری گروه سم‌شناسی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۸۹ در محل دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

برگزاری مجدد کارگاه حسگرهای زیستی

پنجمین دوره کارگاه حسگرهای زیستی به‌وسیله‌ شرکت پویا پژوهش نانوفناور با همکاری گروه سم‌شناسی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۸۹ در محل دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

این کارگاه پیش از این یک بار در تاریخ ۱۵/۷/۸۹ برگزار شده بود که به علت استقبال مخاطبان، با همان سرفصل‌ها به‌صورت مجدد برگزار خواهد شد. آشنایی با حسگرهای زیستی، سنتز نانوذرات نقره- طلا-مگنت-نقاط کوانتومی، ‌شناسایی نانوذرات ساخته شده، شناسایی و تعیین ویژگی و پلاسمون رزونانس سطحی نانوذرات، اتصال ترکیبات بیولوژیک مختلف به نانوذرات و ارزیابی اتصال آنها، طراحی دو نوع حسگر زیستی با استفاده از آنزیم و آنتی ژن- آنتی بادی، از جمله سرفصل‌های مباحث این کارگاه هستند.

پنجمین دوره کارگاه حسگرهای زیستی به دو صورت عملی و تئوری از ساعت ۹ الی ۱۸ برگزار خواهد شد و جناب آقای دکتر محسنی فر، مدیرگروه سم‌شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به تدریس مباحث فوق خواهند پرداخت. لازم به ذکر است انجام فعالیت عملی برای هریک از شرکت کنندگان در زمان تعیین شده در آزمایشگاه امکان‌پذیر است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد کرد. کلیه پزشکان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و داروسازی می‌توانند در این کارگاه شرکت نمایند. علاقه‌مندان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷/۷/۸۹ به صورت حضوری و یا اینترنتی نسبت به ثبت نام در کارگاه اقدام نمایند.

 شرایط، هزنیه‌ها و چگونگی ثبت نام و آدرس محل برگزاری کارگاه در پایگاه اینترنتی www.nptech.ir قابل دسترسی است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۴۲۱۶۶۰۶، ۴۴۲۱۶۷۴۶، ۰۹۱۹۴۷۰۰۸۰۴ و ۰۹۳۶۵۸۶۵۹۱۶ تماس حاصل نمایید.