حضور دبیرستانهای تهران در سومین جشنواره فناوری نانو

باشگاه دانش آموزی فناوری نانو در سومین جشنواره فناوری نانو پذیرای دانش آموزان برتر مدارس خواهد بود.

حضور دانش آموزان برتر در سومین جشنواره بین المللی فناوری نانو

باشگاه دانش آموزی فناوری نانو در سومین جشنواره فناوری نانو پذیرای دانش آموزان برتر مدارس خواهد بود.

در جشنواره فناوری نانوی امسال، باشگاه دانش آموزی فناوری نانو همانند سال های گذشته  بخش‌های آموزشی متنوعی از جمله سینمای نانو، آزمایش‌های نانو، کارگاه شبیه‌سازی در مقیاس نانو، معرفی فعالیت‌های پژوهشی دانش آموزان و برگزاری مسابقه را برای دانش آموزان سنین مختلف در نظر گرفته است. کارشناسان فناوری نانو در این بخش‌ها مفهوم نانو و جنبه‌های مختلف آن را به صورت کاملا ساده و کاربردی برای دانش آموزان تشریح می‌کنند..

 سومین جشنواره فناوری نانو روزهای ۳ تا ۷ آبان ماه در سالن‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و باشگاه دانش آموزی در کنار سایر بخش‌های آموزشی از جمله آموزش عمومی و نمایشگاه کتاب‌های تخصصی فناوری نانو در سالن ۱۳ نمایشگاه قرار دارد.

 کلیه مدارس می‌توانند دانش آموزان برتر خود را برای شرکت در برنامه‌های باشگاه دانش آموزی نانو، به بخش آموزش باشگاه معرفی نمایند. مدیران مدارس برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی دریافت نوبت بازدید با باشگاه دانش آموزی فناوری نانو از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۳۴۸۵۵۶ و ۰۲۱۸۸۳۴۶۶۵۷ تماس حاصل نمایید.

باشگاه دانش‌آموزی نانو زیر نظر ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، سعی دارد دانش آموزان را از یادگیری مفاهیم اولیه این فناوری تا خلق ایده‌های دانش‌محور هدایت نماید. با این هدف که پس از فارغ‌التحصیلی، آموخته‌ها و پژوهش‌های باشگاه، پایه پژوهش‌های دانشگاهی گردد. از مهم‌ترین اصول مطرح در باشگاه دانش‌آموزی نانو، فراهم‌سازی امکان تجربه کار گروهی است. ترسیم ماهیت بین رشته‌ای علوم و فناوری نانو، مفهومی است که در جریان فعالیت در باشگاه به طور تجربی به دانش‌آموز منتقل می‌گردد.

مطالب آموزشی باشگاه نانو در سایت www.nanoclub.ir منتشر می‌شود.