برگزاری هشتمین جشنواره ملی ایده‌های برتر در استان یزد

هشتمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و ششمین نمایشگاه ابتکارات و اختراعات، اسفندماه سال جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین جشنواره ملی ایده‌های برتر در استان یزد

هشتمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و ششمین نمایشگاه ابتکارات و اختراعات، اسفندماه سال جاری در استان یزد برگزار می‌شود. دبیر اجرایی جشنواره با اعلام اینکه این جشنواره به مدت پنج روز به میزبانی پارک علم و فناوری یزد برگزار می‌شود، هدف از برگزاری آن را ترویج و تشویق تفکر، خلاقیت و نوآوری،‌شناسایی نیروهای خلاق، قابلیت‌های فناوری و هدایت آنان در جهت تجاری‌سازی و تشکیل شرکت‌های دانش بنیان برشمرد.

روح الله غفارزاده افزود: «ارسال ایده و شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و ایده‌هایی که حداقل امتیاز لازم را از هیئت داوران کسب نمایند، در صورت تکراری نبودن، گواهی ثبت ایده را دریافت خواهند کرد.» گفتنی است دبیرخانه این جشنواره برای تسهیل حضور نخبگان کشوری در نمایشگاه، به شرکت کنندگان و مجریان طرح ها، کمک هزینه سفر اعطا می‌کند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال ایده‌ها تا تاریخ۲۰ بهمن ماه و مهلت ثبت نام به منظور شرکت در نمایشگاه تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال جاری است. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی جشنواره به آدرس www.best-idea.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۵۱۷۲۶۰۱۰۹ تماس حاصل نمایند.