تمدید ثبت نام اولیه نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

به گزارش دبیرخانه نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، مهلت ثبت نام در نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۸۹ تمدید شد.

تمدید ثبت نام اولیه نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

به گزارش دبیرخانه نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، مهلت ثبت نام در نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۸۹ تمدید شد. با توجه به درخواست مکرر دانشجویان، مبنی بر شرکت در نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، با پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد ظرفیت پذیرش شرکت در همایش امسال افزایش یابد.

از این رو دانشجویانی که پایان نامه آنها تا پایان آذر ماه ۱۳۸۹ در کمیته داوری ستاد به تایید رسیده باشد و همچنین آن دسته از دانشجویانی که پروپزال آنها تا پایان شهریور ماه۱۳۸۹ در کمیته داوری ستاد به تایید رسیده است، می‌توانند در این همایش شرکت نمایند.

افراد می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه با ورود به صفحه کاربری خود در بخش حمایت‌های تشویقی پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فناوری نانو به آدرس www.nano.ir/hrdc، نسبت به ثبت نام در همایش اقدام نمایند. همچنین اطلاعات مربوط به نحوه تهیه مقالات، پوستر و اسلایدهای سخنرانی در سایت همایش قابل دسترسی است.

مطابق اعلام دبیرخانه نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، اسامی پذیرفته ‌شدگان اولیه، پس از بررسی مقالات در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ اعلام خواهد شد. واجدین شرایط شرکت در همایش، از این تاریخ تا ۲۵ بهمن فرصت دارند به منظور واریز هزینه شرکت در همایش اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی www.nisc.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش از طریق تلفن‌های ۰۲۱۸۲۸۸۳۴۹۳، ۰۲۱۸۲۸۸۴۷۱۶ و ۰۲۱۸۲۸۸۴۷۲۸ تماس حاصل نمایند.