بازدید دو ساعته سفیر ایران در ژاپن از غرفه ستاد فناوری نانو

سفیر ایران در ژاپن، در اولین روز نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن، دو ساعت را صرف بازدید از غرفه ایران نمود. ایشان سطح حضور ایران در نمایشگاه ژاپن را کاملا رو به رشد و بهتر از سال‌های قبل ارزیایی کرد.

بازدید دو ساعته سفیر <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=105&lang=1">ایران</a> در <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=112&lang=1">ژاپن</a> از غرفه ستاد فناوری نانو

سفیر ایران در ژاپن، در اولین روز نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن، دو ساعت را صرف بازدید از غرفه ایران نمود. دکتر سید عباس عراقچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، امروز به همراه تعدادی از کارکنان سفارت به محل برگزاری نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن (Nanotech 2011) مراجعه و در حدود ۲ ساعت به بازدید از دستاوردهای کشورمان در زمینه فناوری نانو و صحبت با افراد حاضر در غرفه ایران پرداخت.

در این بازدید، دکتر بیت اللهی، رئیس کمیته استاندارد سازی ستاد فناوری نانو، ضمن اشاره به روند توسعه نانو در ایران، به معرفی برخی از دستاوردهای کشور در این زمینه پرداخت. در ادامه این دیدار، دکتر عراقچی با همه شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه به گفتگو پرداخته و با محصولات و دستاوردهای آنها آشنا شد.

سفیر ایران ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های پژوهشگران و شرکت‌های خصوصی در این زمینه، سطح حضور ایران در نمایشگاه ژاپن را کاملا رو به رشد و بهتر از سال‌های قبل ارزیایی نمود.

شایان ذکر است سفارت ایران در ژاپن برای حضور نمایندگان فناوری نانوی ایران در نمایشگاه ژاپن تلاش بسیاری نمودند و هرساله بخش مهمی از هماهنگی‌های لازم را برای برقراری غرفه ایران انجام می‌دهند.