همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی باشگاه پژوهشگران جوان

همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی، به وسیله باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌گردد. این همایش در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار می‌گردد.

همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی باشگاه پژوهشگران جوان

همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی، به وسیله باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌گردد.

 

اهداف عنوان شده از سوی باشگاه پژوهشگران جوان در برگزاری این همایش ملی عبارتند از:

• رشد و توسعه تحقیقات به منظور ارتقای سطح علمی و توسعه پایدار صنعتی کشور با تأکید بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی و توسعه‌ای؛

• آشنایی متخصصین با آخرین دستاوردهای پژوهشی؛

• گسترش و تقویت ارتباط علمی بین مراکز تحقیقاتی و صنعتی کشور؛

• شناخت نیازها و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی؛

 

همچنین یکی از محورهای مورد بررسی در همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی، نانو شیمی و نانو بیوفناوری است که مورد توجه علاقمندان و پژوهشگران فناوری قرار گرفته است که به گفته مهندس تقی پور، دبیر اجرایی همایش، از مجموع ۱۰۰۰مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش، تعداد ۷۲ مقاله مرتبط با فناوری نانو است.

 

همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی، در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار می‌گردد. گفتنی است با وجود پایان یافتن مهلت ارسال مقاله، علاقمندان و محققان می‌توانند به منظور حضور بدون ارائه مقاله، تا تاریخ ۱۲ اسفندماه سال جاری، نسبت به ثبت نام در همایش اقدام نمایند. علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ثبت نام، با شماره تلفن ۰۷۴۲۳۳۳۴۷۵۱ تماس حاصل نمایند. همچنین آخرین اخبار همایش بر روی پایگاه اینترنتی www.bpj.ir در دسترس است.