هم اندیشی همسونمایی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه با نیاز صنعت

هم اندیشی «همسونمایی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه اصفهان در حوزه فناوری نانو با نیاز صنایع»، به وسیله کمیته نانو فناوری ‌دانشگاه اصفهان، در اسفند ماه سال جاری، با حضور کارشناسان ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

برگزاری هم اندیشی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه اصفهان در فناوری نانو

هم اندیشی «همسونمایی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه اصفهان در حوزه فناوری نانو با نیاز صنایع»، به وسیله کمیته نانو فناوری ‌دانشگاه اصفهان، در اسفند ماه سال جاری، با حضور کارشناسان ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. از اهداف برگزاری این همایش یک روزه می‌توان به رفع نیازهای صنایع استان اصفهان در حوزه فناوری نانو اشاره کرد.

 

محورهای مورد بررسی در این همایش عبارتند از :

• مدیریت فناوری نانو و ساختار ستاد توسعه فناوری نانو

• کاربردهای فناوری نانو در صنایع استان اصفهان

• اعلام اولویت‌های پژوهشی

 

گفتنی است، در این هم اندیشی دکتر ابراهیمی،‌ دبیر کارگروه توسعه و تولید ستاد، در رابطه با «مدیریت فناوری نانو» و مهندس کوچکی کارشناس ستاد توسعه فناوری نانو، در خصوص «کاربرد فناوری نانو در صنایع»، به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

هم اندیشی «همسونمایی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه اصفهان در حوزه فناوری نانو با نیاز صنایع» در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال جاری، با حضور نمایندگانی از ۱۴ صنعت فعال استان اصفهان، از جمله صنایع سیمان، آب، فولاد، برق، نفت و پتروشیمی، در محل تالار دکتر رزمجو دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۱۱۷۹۳۴۰۸۰ و ۰۹۱۹۲۹۰۳۰۰۷ تماس حاصل نمایند.