سمینار ترویجی فناوری نانو در شهرستان بروجرد برگزار شد

سمینار ترویجی فناوری نانو، از سوی مجتمع فنی شهید دکتر چمران، در محل سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال جاری برگزار گردید.

سمینار ترویجی فناوری نانو در شهرستان بروجرد برگزار شد

سمینار ترویجی فناوری نانو، توسط مجتمع فنی شهید دکتر چمران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، در محل سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال جاری برگزار گردید.

در این سمینار پس از نمایش فیلمی که در آن تصاویر و مطالبی در رابطه باحمایت‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در کشور در زمینه فناوری نانو و وضعیت فناوری نانو در ایران نسبت به سایر کشورها و منطقه، به صورت اجمالی  گرد آوری شده بود، از دکتر احمد سیف، برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمد. دکتر سیف که از محققان فعال در زمینه فناوری نانو است، در این سمینار پیرامون آشنایی با نانوبیوفناوری، نانوفیزیک و نانوشیمی، مطالبی را ارائه نمود.

همچنین در حاشیه این سمینار از حاضرین، برای شرکت در کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی در زمینه فناوری نانو ثبت نام اولیه به عمل آمد. به گفته مسئول اجرایی همایش، قرار است این کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی، طی سال آینده در محل دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شوند و جزئیات آنها بزودی در اختیار ثبت نام شدگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در همایش ترویجی فناوری نانو، بیش از ۵۴۰ نفر از دانشجویان رشته‌های شیمی، فیزیک، بیوتکنولوژی و علوم آزمایشگاهی به همراه مدیران صنایع داروسازی، نساجی، کاشی‌سازی و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد حضور داشتند.