اعلام حوزه‌های برگزاری آزمون کتبی مسابقه فناوری نانو

پنج شهر تهران (حوزه مرکزی)، شیراز، اصفهان، یزد و بیرجند به عنوان حوزه‌های برگزاری آزمون کتبی مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو مشخص شدند. ثبت نام کنندگان در مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو، می‌توانند از تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال جاری با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه الکترونیکی ستاد نانو، نسبت به انتخاب حوزه برگزاری آزمون خود، اقدام نمایند.

اعلام حوزه‌های برگزاری آزمون کتبی مسابقه فناوری نانو

حوزه‌های برگزاری آزمون کتبی مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو مشخص شد. پنج شهر تهران (حوزه مرکزی)، شیراز، اصفهان، یزد و بیرجند به عنوان حوزه‌های برگزاری آزمون کتبی مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو مشخص شدند.

 

ثبت نام کنندگان در مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو، می‌توانند از تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال جاری با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه الکترونیکی ستاد نانو، نسبت به انتخاب حوزه برگزاری آزمون خود، اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است افرادی که ثبت نام آنها تایید شده است، در صفحه شخصی خود پیامی را با عنوان «ثبت نام شما در مسابقه تجهیزات فناوری نانو تایید شده است» مشاهده خواهند کرد. در صورت عدم مشاهده چنین پیامی، ثبت نام کنندگان باید با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات شخصی، نسبت به تکمیل و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

 

گفتنی است ثبت نام کنندگانی که هنوز موفق به دریافت کلمه عبور مورد نیاز برای ورود به صفحه شخصی خود نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش ورود کاربران در پایگاه الکترونیکی ستاد نانو، و وارد کردن ایمیل خود، گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام!» را انتخاب نمایند.

 

همچنین به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در مسابقه تجهیزات نشده‌اند می‌رساند، به دنبال درخواست نهادهای ترویجی مبنی بر ثبت و تکمیل اطلاعات شرکت کنندگان در پایگاه الکترونیکی ستاد توسعه فناوری نانو، ثبت نام جدید در مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو تا پایان فروردین ماه سال جاری، امکان پذیر خواهد بود. از این رو علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام مسابقه به صورت مستقیم، یا از طریق یکی از نهادهای ترویجی، در مسابقه ثبت نام نمایند.

 

لازم به ذکر است داوطلبان، کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق صفحه شخصی خود دریافت خواهند کرد. از این رو لازم است فوراً نسبت به رفع نواقص ثبت نام و تکمیل اطلاعات صفحه شخصی اقدام نمایند. تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و زمان برگزاری آن، متعاقبا از طریق پایگاه الکترونیکی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام خواهد شد. 

 

شایان ذکر است، بررسی مدارک ارسالی و تایید نهایی ثبت نام متقاضیان  به تدریج در حال انجام است. از این رو داوطلبانی که  از تکمیل مدارک ارسالی خود اطمینان دارند، اما هنوز تایید نهایی ثبت نام برای آنها صورت نگرفته است می توانند طی چند روز آینده با مراجعه به  سایت ستاد نانو از این امر مطلع شوند.

متقاضیان تا روز هفتم اردیبهشت ماه جهت انتخاب حوزه آزمون فرصت دارند.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت ثبت نام خود می توانند با شماره تلفن های  ۸۸۴۱۴۲۷۷ و ۸۸۴۵۶۷۸۵ ، دبیرخانه مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو، تماس حاصل نمایند.