برگزاری دومین همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر ایران

دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان با همکاری مجموعه صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، همایشی دو روزه با عنوان «مهندسی اپتیک و لیزر ایران» را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ برگزار می‌کند. از جمله محورهای مورد بحث در زمینه فناوری نانو در این همایش بررسی کاربردهای نوری نانوساختارها است.

برگزاری دومین همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر ایران

دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان با همکاری مجموعه صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، همایشی دو روزه با عنوان «مهندسی اپتیک و لیزر ایران» را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ برگزار می‌کند.

 

این همایش در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر برپا می‌شود و یکی از مهمترین اهداف آن، ارتباط بین صنعت و دانشگاه برشمرده شده است. از جمله محورهای مورد بحث در زمینه فناوری نانو در این همایش بررسی کاربردهای نوری نانوساختارها است.

 

همچنین از برنامه‌های جانبی این همایش می‌توان به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای محققین در زمینه مهندسی تجهیزات نوری و لیزر و برپایی دو کارگاه آموزشی «ساخت قطعات نانوساختار برای کاربردهای فوتونیکی» و «رشد نانوساختارها با کند و سوز لیزر پالسی» اشاره کرد.

 

شایان ذکر است، پژوهشگران و دانشجویان فرصت دارند تا تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال جاری، به منظور ثبت‌نام بدون ارائه مقاله در همایش اقدام نمایند. گفتنی است دانشجویان به هنگام ثبت نام از ۴۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و آگاهی از سایر تسهیلات در نظر گرفته شده، به پایگاه اینترنتی همایش به آدرسhttp://icole.mut-es.ac.ir مراجعه کنند.