کارگاه آموزشی نانوذرات، نانوسنسورها و نانو پوسته- هسته‌‌ها

سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور کارگاه آموزشی با عنوان «نانو ذرات، نانوسنسورها و نانو پوسته- هسته‌‌ها» را در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، در محل سازمان، برگزار می‌کند. علاقمندان به شرکت در این کارگاه فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، نسبت به ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی اقدام کنند.

کارگاه آموزشی نانوذرات، نانوسنسورها و نانوپوسته‌ها

سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور کارگاه آموزشی با عنوان «نانو ذرات، نانوسنسورها و نانو پوسته-هسته‌‌ها» را در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، در محل سازمان، برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقای سطح دانش و معلومات علاقمندان به علوم زمین‌شناسى و اکتشافى بیان شده است.

 

عناوین سرفصل‌ها و مدرسان این کارگاه عبارتند از:

 

• بررسی روش‌های سنتز نانو پوسته- هسته‌‌ها (Core-Shells) و به ‌کارگیری آنها در جداسازی عناصر فلزی از ترکیبات پیچیده‌ی معدنی جهت فعالیت‌های زیست‌محیطی و فرآوری مواد معدنی؛

Prof. Sreedher Bojja، از بخش شیمی معدنی و شیمی فیزیک انستیتوی شیمی هند

• بررسی روش‌های سنتز نانو سنسورهای فلزی و نحوه‌ی به‌‌کارگیری آنها؛

دکتر علیزاده، عضو هیأت علمی دانشکده‌ی شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه

• روش‌های سنتز نانو ذرات و بررسی خواص نوری آنها؛

مهندس محسن محرابی، عضو هیأت علمی پژوهشکده‌ی فناوری نانوی دانشگاه کاشان

 

علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی، فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، نسبت به ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی اقدام کنند. لازم به ذکر است، دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط برای ثبت‌نام الزامی است. در پایان کارگاه، گواهی حضور، با تائید سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام در کارگاه آموزشی «نانو ذرات، نانوسنسورها و نانو پوسته-هسته‌‌ها»، می‌توانید به پایگاه اینترنتی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور به آدرس www.gsi.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کارگاه از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۴۵۹۲۳۷۷ تماس بگیرید.