اسامی ده نفر اول آزمون تئوری مسابقه تجهیزات اعلام شد

اسامی ده نفر اول آزمون تئوری مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو قرار گرفت. کارنامه آزمون مرحله اول مسابقه تجهیزات، از تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو قرار خواهد گرفت و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی ستاد، کارنامه خود را دریافت کنند.

اسامی ده نفر اول مسابقه تجهیزات اعلام شد

اسامی نفرات برتر آزمون تئوری مسابقه ملی تجهیزات شناسایی فناوری نانو بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو قرار گرفت. این افراد ده نفر اول پذیرفته‌شدگان آزمون تئوری مسابقه تجهیزات هستند. اسامی سایر پذیرفته‌شدگان به همراه جزئیات برگزاری دوره آموزشی تجهیزات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

 

کارنامه آزمون مرحله اول کلیه شرکت‌کنندگان در مسابقه تجهیزات، از تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو قرار خواهد گرفت و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی ستاد، کارنامه خود را دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است، تنها افرادی که ثبت‌نام آنها تایید نهایی شده است موفق به دیدن کارنامه‌ی خود خواهند شد و آن دسته از افرادی که اطلاعات ثبت‌نامی خود را قبل از آزمون کامل نکرده‌اند، لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

 

اسامی ۱۰ نفر اول آزمون کتبی مسابقه تجهیزات در جدول زیر آورده شده است:

 

رتبه نام  نام خانوادگی  مقطع تحصیلی رشته تحصیلی  محل کار یا تحصیل
۱ قادر حسین زاده کارشناسی ارشد فناوری نانو دانشگاه کاشان
۲ اسماعیل میرزائی کارشناسی ارشد فناوری نانو دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۳ علی احمدی  دکتری تخصصی(Ph.D) مهندسی مواد پژوهشگاه مواد و انرژی
۴ آرش معروف کارشناسی ارشد فناوری نانو دانشگاه تربیت مدرس
۵ محسن افسری ولایتی کارشناسی ارشد فناوری نانو دانشگاه تربیت مدرس
۶ عباس رستمی کارشناسی ارشد فناوری نانو دانشگاه صنعتی شریف
۷ محمود صمدپور  دکتری تخصصی(Ph.D) فناوری نانو پژوهشکده نانو دانشگاه صنعتی شریف
۸ رضا رسولی  دکتری تخصصی(Ph.D) فیزیک دانشکده فیزیک‌دانشگاه صنعتی شریف 
۹ محمدرضا لقمان استرکی دکتری تخصصی(Ph.D) فناوری نانو دانشگاه صنعتی اصفهان
۱۰ زینب فرشته  دکتری تخصصی(Ph.D) مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان

 

گفتنی است آزمون مرحله اول مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری، به صورت همزمان در شش حوزه امتحانی تهران، یزد، اصفهان، شیراز، بابل و بیرجند برگزار شد. برگزیدگان این مرحله پس از گذراندن یک دوره آموزش عملی تجهیزات، در مسابقه عملی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نهایی، همزمان با چهارمین جشنواره فناوری نانو معرفی خواهند شد.