دهم هرماه؛ برگزاری دوره آموزشی کاربرد فناوری نانو در صنایع

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی، به منظور آشنایی متقاضیان اشتغال در واحدهای صنعتی مرتبط با فناوری نانو، دوره‌های آموزشی با عنوان «اصول و مبانی مهارت‌های شغلی» را در تاریخ ۱۰ تیر ماه سال جاری، برگزار می‌کند. این دوره آموزشی قرار است که دهم هر ماه از سوی خانه صنعت و معدن استان برگزار شود.

دهم هرماه؛ برگزاری دوره آموزشی کاربرد فناوری نانو در صنایع

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی، به منظور آشنایی متقاضیان اشتغال در واحدهای صنعتی مرتبط با فناوری نانو، دوره‌های آموزشی با عنوان «اصول و مبانی مهارت‌های شغلی» را در تاریخ ۱۰ تیر ماه سال جاری، برگزار می‌کند.

 

این دوره آموزشی قرار است که دهم هر ماه از سوی خانه صنعت و معدن استان برگزار شود، اهدافی چون تربیت نیروی انسانی کارآمد و مجهز به دانش و فناوری روز دنیا و کمک به فرآیند ایده آفرینی را دنبال می‌کند. از جمله سرفصل‌های مرتبط با فناوری نانو که به‌وسیله مهندس فعال پارسا در این دوره آموزشی ارائه خواهند شد، عبارتند از:

• تاریخچه فناوری نانو

• روش‌های سنتزی

• سیستم‌های مشخصه یاب

• زمینه‌های کاربرد نانومواد

• اصطلاحات رایج در علوم نانو

 

دانشجویان و دانش آموختگان گروه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و پزشکی می‌توانند با شرکت در این دوره آموزشی، نسبت به ارتقای موقعیت شغلی خود اقدام نمایند.

 

گفتنی است، دانشجویان در صورت ثبت‌نام‌  به شکل گروهی و یا در قالب انجمن‌های علمی، از ۵ تا ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. در پایان برگزاری دوره نیز، از سوی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن به حاضرین گواهی حضور اعطا خواهد شد. علاقمندان می‌توانند، به منظور ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۵۱۱۷۶۳۹۰۹۲ تماس حاصل کنند.